יעל בר זוהר סופדת בדמעות: "מסרבת להאמין"

בסרטון קורע לב ששיתפה בחשבון האינסטגרם שלה, הדוגמנית והשחקנית ספדה לאחיין האהוב של בעלה שנרצח במתקפת החמאס: "מתקשה לעכל את רוע הגזירה ומסרבת להאמין שלא אראה אותך יותר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/11/23 17:56 כה בחשון התשפד

יעל בר זוהר סופדת בדמעות: "מסרבת להאמין"
יעל בר זוהר נפרדת, צילום: שחר גאיה ביטון

לפני חודש איבדו יעל בר זוהר וגיא זוארץ את אחיינו האהוב, עילי, שנרצח באכזריות במתקפת הפתע של החמאס. כעת עלתה המשפחה לקברו, והדודה בר זוהר ספדה בדמעות. "עילי אהוב שלי", פתחה, "לא יאומן אבל עבר חודש ואני עדיין מתקשה לעכל את רוע הגזירה ומסרבת להאמין שלא אראה אותך יותר, שלא אחבק אותך יותר, שלא תגיד לי אני אוהב אותך דודה שלי, שלא נביט אחד לשנייה בעיניים ונדבר בלי מילים".

יעל בר זוהר סופדת בדמעות: "נכנסתי למיטה שלך והתכרבלתי בפוך שלך"

יומיים קודם לכן נכנס הזוג לדירה של עילי ז"ל. "ישר נכנסתי למיטה שלך והתכרבלתי בפוך שלך", סיפרה הדוגמנית, "ושאפתי עמוק עמוק את הריח שלך, בזמן שגיא עשה ספירת מלאי לכל הבשמים ששנוררת ממנו. מצאנו מפוזרים בבית מלא פתקים קטנים שכתבת לעצמך, מחשבות על אהבה, על החיים שלך, על מה אתה מודה, מה אתה רוצה לשפר, ועוד פתק שמצאנו בתוך המקרר עם ציור של לב, דבוק לצנצנת מיונז. אנחנו עדיין מנסים להבין למה התכוונת", צחקה, "אבל יונתי אומר שאתה פשוט אוהב מיונז. זה גם מסביר את 8 צנצנות המיונז שמוריה פינתה מהמקרר".