ליאור נרקיס התנדב למות - הכתב הבכיר תקף: "שירת בתור נהג תובלה"

הזמר ליאור נרקיס פרסם פוסט זועם על התנהלות הממשלה ומערכת הביטחון והתנדב להיכנס בעצמו לעזה. רן בוקר, כתב ynet, הגיב בזעם: "אל תהיה גיבור ואל תהיה דמגוג"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/11/23 16:57 כה בחשון התשפד

ליאור נרקיס התנדב למות - הכתב הבכיר תקף: "שירת בתור נהג תובלה"
ליאור נרקיס, צילום: Gideon Markowicz/Flash90

אחרי כמעט חמישה שבועות, לזמר ליאור נרקיס נמאס. היום (ה') הוא פרסם פוסט זועם בחשבון האינסטגרם שלו. "תתביישו לכם", כתב, "תינוקות שם חודש, נערות, חיילים, מבוגרים. כולנו צריכים להתבייש, כולנו בושה! במקום שנלך לשם כולנו ברגל לתוך עזה ונשחט אותם חיים, נשרוף אותם כמו ששרפו ילד בתנור. אני מוכן להיכנס ברגל עכשיו", הצהיר.

ליאור נרקיס: "מוכן למות על כבוד הנשחטים"

נרקיס המשיך וכתב, "מוכן למות על כבוד הנשחטים, השבויים. אין כמו החיילים שלנו, אני מצדיע לכם,
אבל זה לא קורה ועבר חודש. הכל בגלל ההנהגה, אתם לא אשמים אחים שלי. סליחה מכל החטופים. גלנט, זה לא נראה שאתה ממוטט את חמאס חוץ מלהוריד בניינים. כלום. לך הביתה אתה וביבי
שכל החיים הצבעתי לו. מצטער שטעיתי. מצטער בשביל עם ישראל, בשביל כל מי שהקריב ונבגד על ידי המדינה".

רן בוקר הגיב: "אל תהיה דמגוג"

לאחר הפוסט הסוער, רן בוקר, כתב ynet, הביע דעתו: "אחלה שליאור נרקיס מעביר ביקורת על ההנהגה שהם גלנט ונתניהו, הם באמת כשלו בתפקידם כשלא הצליחו להגן על אזרחים. זה גם בסדר שהוא כועס על שהות החטופים בעזה. זה מעצבן את כולנו. אבל ליאור יקר, גוגל קצר מזכיר ששירת בתור נהג תובלה ואז בלהקת חיל האוויר", ציין הכתב, "אל תהיה 'גיבור' ותגיד שאתה מוכן להיכנס לעזה עכשיו, כי אתה לא מוכן, ואל תהיה דמגוג שתשלח את כולנו לעזה 'לשחוט'. כי יש כאן צבא ולוחמים שעובדים מסביב לשעון, נלחמים, מחרפים את נפשם ולא ראו את משפחותיהם חודש. וזה שאמרת שאתה מצדיע ללוחמים לא משנה את המהות של הדברים".