מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אברי גלעד עם תוכנית נקמה: "לחתוך"

אברי גלעד ידוע כבר בחשיבה הלא קונבנציונאלית שלו במגוון נושאים, כעת הוא מציע לממשלה לסרס את כל האסירים הבטיחוניים שנמצאים בכלא הישראלי: "בעסקת החטופים הגדולה כולם ישתחררו, חייבים לחתוך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/11/23 13:38 כה בחשון התשפד

אברי גלעד עם תוכנית נקמה: "לחתוך"
אברי גלעד, סירב להצטרף לערוץ 14, צילום: מיכה לובטון

איש התקשורת אברי גלעד כותב בפוסט בפייסבוק שלו הצעה מעניינת לטיפול במחבלים שנמצאים בכלא בישראלי: לסרס אותם. כך הוא כתב: "אמנם בן גביר הורה על תנאי כליאה קשוחים לתולעי הנוח'בה, אבל ברור לכולנו שעוד זמן קצר הם בבית, או מה שנשאר מהבית. בעסקת החטופים הגדולה כולם ישתחררו. אבל עכשיו, כשאנחנו כבר יודעים מה עוללו באמצעות כלי זינם לבנותינו, לאחיותינו, לאימותינו, מה היקף הפגיעות המיניות שחוללו ואיך חיללו את הנשים לפני שטבחו בהן או חטפו אותן, חייבים לחתוך".

גלעד התייחס למקרה היסטורי: "בן גוריון בשעתו, לאחר מקרה אונס של ערבי שפגע ביהודיה, הקים יחידת סירוס. והם פעלו, והם חתכו, והם יצרו הרתעה. לפני שהנוח'בים משתחררים חייבים לסרס אותם ולפרסם את דבר סירוסם, לבל יעיזו שוב לחשוב על מעשים כאלה".

זה לא הפוסט הראשון של גלעד השבוע, במלאות 30 לטבח הנורא גלעד כתב, "לרגל השלושים כתבו במכון 'שיטים' נוסח מיוחד של תפילת יזכור, כפי שנעשה פעמים רבות בהיסטוריה שלנו אחרי מאורעות קשים. מוזמנים להשתמש בטקסים שתלכו אליהם, וגם לקרוא לעצמכם", הציע, ושיתף את הגרסה המקוצרת שהקריא בתכנית המשותפת עם ארז טל בקשת 12.