"יהודי וקדוש": אושיית הרשת החליטה לשנות את השם של בנה בן ה-3

בצל המלחמה והאנטישמיות בכל רחבי העולם, מאמנת הכושר שר פיטנס בחרה לשנות את שמו של בנה בן ה-3, מ"ליאו" האמריקאי לשם יהודי קדוש: אליה אריה

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/11/23 11:18 כד בחשון התשפד

"יהודי וקדוש": אושיית הרשת החליטה לשנות את השם של בנה בן ה-3
ברית מילה, צילום: shutterstock

שר פיטנס היא מאמנת כושר מצליחה ואושיית רשת עם למעלה מ-450 אלף עוקבים באינסטגרם. אתמול (ג') היא שיתפה את עוקביה בהחלטה לשנות את שמו של בנה בן השלוש, ליאו, לאליה אריה.

שר פיטנס שינתה את שמו של בנה מ"ליאו" ל"אליה אריה"

"בימים אלו, כשאנשים בעולם מסתירים את היהדות שלהם, החלטתי שזה הזמן הנכון להתקרב ולהקשיב ללב שלי ולשנות לשם יהודי שמרגיש לי נכון וקדוש עבורו", כתבה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה. אושיית הרשת הסבירה כי בחרה את השם כשהייתה בהיריון, לפי מה שנשמע יותר אמריקאי, וכעת היא עושה על כך תשובה. "כבר תקופה ארוכה שאני רוצה לשנות את השם הזה לשם 'עברי יהודי' יותר עם סממני קדושה - ואחרי שלמדתי על משמעות השמות והאותיות ביהדות, הבנתי עוד יותר את חשיבות השם והשפעתו על האדם".

לסיום, סיכמה, "ביום הזיכרון הזה, אנחנו ננצח את החושך בזכות האור. בני ישראל שהיו במצרים נגאלו גם בזכות זה שלא שינו את שמם, ואנחנו לא נחפש לברוח מהאמת, כי אפשר לברוח מהכל, רק לא מבורא עולם. בעזרת השם שגם אנחנו ניגאל בזכות ההתקרבות שלנו לבורא עולם".