מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

צפו מרגש: הלוחם התחתן ביישוב הסרוג עליו הגן - ושספג אבדות כבדות

תיעוד מרגש: לצד אבדות כבדות של ארבע מבני היישוב עתניאל במלחמה, יש גם רגעים של שמחה ותקווה: חובש ששירת בגזרה החליט להתחתן ביישוב | הרב בני קלמזון: "אמנם אנחנו סדוקים, אך אין דבר יותר משמח מחתונה זו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/11/23 20:06 כג בחשון התשפד

מרגש: הלוחם התחתן ביישוב הסרוג עליו הגן - ושספג אבדות כבדות
החתונה המרגשת ביישוב עתניאל, צילום: בית עתניאל

בתוך רוחות המלחמה, בישוב עתניאל אשר בהר חברון, אשר ארבע מתושביו נהרגו במלחמת חרבות ברזל, ולהבדיל בחודש האחרון חווה גם גם לידות - נערכה הערב (ג') חתונתם של יוסי ונריה.

צפו בסרטון מתוך החתונה המרגשת:

החתן - חובש שהגן בחודש האחרון על הגזרה בעתניאל

יוסי, חובש בגדוד המילואים שהיה בחודש האחרון בגזרת עתניאל בחר יחד עם כלתו נריה להתחתן ב"מצפה דפנה". מצפה יפהפה שנבנה על ידי הנוער בעתניאל לזכרה של דפנה מאיר הי''ד. בחתונה נכחו עם ישראל על כל גווניו, תושבי הישוב וחיילי המילואים שבמקום יחד עם משפחה וחברים ששמחו יחד לאורך כל הערב.

הרב בני קלמנזון - אביו של אלחנן הי"ד שנפל בקרבות בבארי ודודו של פדיה מרק הי"ד שנפל בקרבות בעזה הודה לזוג שבאו לחזק אותם ואמר כי "אמנם אנחנו סדוקים, אך אין דבר יותר משמח מחתונה זו". אבי הכלה - מתיתיהו, בירך את ביתו וחתנו ואת כל הקהל בחיבור אמיתי שבא מעומק ההקשבה אחד לשני. מהיישוב עתניאל נמסר: "מזל טוב לזוג ומזל טוב לישוב עתניאל! ירבו השמחות. יתרחב הלב. תבוא התקווה!".

צילום: בית עתניאל