עמיחי אליהו תוקף את המראיין: "תתנצל, עשית פיגוע למדינת ישראל"

אחרי האמירה המסעירה של שר המורשת לגבי פצצת אטום על עזה, כעת הוא תוקף את המראיין שהפיץ אותה: "אתה מתרץ לעצמך תירוצים, עשית פיגוע למדינת ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/11/23 09:53 כב בחשון התשפד

עמיחי אליהו תוקף את המראיין: "תתנצל, עשית פיגוע למדינת ישראל"
השר אליהו, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שר המורשת, עמיחי אליהו, הצליח להרגיז אתמול (א') לא מעט אנשים, כשאמר בראיון ברדיו "קול ברמה" כי אחת האפשרויות היא להטיל פצצת אטום על רצועת עזה. "לנאצים לא היינו מכניסים סיוע הומניטרי, אין דבר כזה בלתי מעורבים בעזה", אמר אליהו. דבריו זכו לגינוי מימין ומשמאל, וראש הממשלה החליט להשעות אותו מישיבת הממשלה.

עמיחי אליהו תוקף את יקי אדמקר: אתה מתרץ לעצמך תירוצים, עשית פיגוע למדינת ישראל

בערב של אותה סערה התארח השר בתכנית "הפטריוטים" של ערוץ 14, שם מככב גם העיתונאי יקי אדמקר - אותו מראיין ברדיו שהפיץ את הציטוט של אליהו. "אני לא חשוד כמי שהיה לו ניסיון להכשיל אותך", הבהיר אדמקר, "את האמירה שאמרת עכשיו, שאף אחד לא מדמיין שנחסל שני מיליון תושבים בעזה, לא אמרת בראיון הבוקר".

לגבי האמירה על פצצת האטום, אליהו הבהיר, "אמרתי בזלזול", ופנה לאדמקר: "אתה חוטא, אתה מתרץ לעצמך תירוצים. עשית פיגוע למדינת ישראל". אדמקר השיב בחריפות, "אני לא זה שעשה את הפיגוע, יכולת להגיד את זה בראיון הבוקר", אך אליהו המשיך ודרש התנצלות, "תתנצל, לא חצי התנצלות, כי עשית פיגוע".