החיבוק המרגש של הרבנית ימימה מזרחי ומובילת המחאה: "אני אישה מאמינה"

מורן זך קזינשטיין, שהובילה בשנה האחרונה את "מחאת השפחות", הגיעה לתפילה המונית להחזרת החטופים והחטופות ופגשה את הרבנית ימימה מזרחי: "נשים גדולות שפועלות למען עם ישראל ונשות ישראל כל השנה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/11/23 14:27 כא בחשון התשפד

החיבוק המרגש של הרבנית ימימה מזרחי ומובילת המחאה: "אני אישה מאמינה"
הרבנית ימימה מזרחי, צילום: רעות קופברג, יח"צ

מורן זך קזינשטיין עומדת מאחורי תנועת "בונות אלטרנטיבה" הפועלת למען קידום שיוויון חברתי, העצמת נשים והעלאת המודעת לאלימות נגד נשים. בשנה האחרונה יזמה התנועה את "מחאת השפחות", שבלטה לצד המחאות נגד הרפורמה המשפטית, וזך קזינשטיין הייתה מהמנהיגות המובילות בה. השבוע נפגשה עם הרבנית ימימה מזרחי בתפילת נשים המונית להחזרת החטופים והחטופות, ופרסמה בחשבון האינסטגרם שלה תמונה בה השתיים מתחבקות.

מורן זך קזינשטיין פגשה את הרבנית ימימה בתפילת נשים המונית

"אני אישה מאמינה", כתבה זך קזינשטיין, שגדלה בבית דתי, "בבונות אלטרנטיבה צוחקות עליי שאני מזמנת מהיקום". מובילת המחאה הגיעה לתפילה ההמונית מתוך אמונה אמיתית בכוחה של התפילה לעזור. "אני מאמינה שהם יחזרו", כתבה, "תפילה באמונה אני מאמינה שהשם שומע. גם אם נערה בחולצת בטן מבקשת אלוהים מקשיב". ולגבי התמונה כתבה: "נשים גדולות שפועלות למען עם ישראל ונשות ישראל כל השנה - הרבנית ימימה מזרחי, אשת הנשיא מיכל הרצוג ומאות נשים ובנות משפחה".