שמחה רוטמן נגד רזי ברקאי: "הם ירדו לדרום ממש תחת אש ורקטות"

מגיש הרדיו הוותיק אמר כי "לא הייתה הלוויה אחת בבני ברק" - ברשת מזכירים לו את הנופלים החרדים ואת הארגונים האזרחיים: "אסור, ממש אסור לתת למי שרוצה לפלג בינינו, לעשות זאת. רק ביחד ננצח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/11/23 09:37 יט בחשון התשפד

שמחה רוטמן נגד רזי ברקאי: "הם ירדו לדרום ממש תחת אש ורקטות"
שמחה רוטמן, צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90

הרשת סוערת אחרי דבריו של מגיש הרדיו הוותיק רזי ברקאי על החרדים ומספרי ההלוויות. ברקאי אמר כי "היו הלווייות בכל המקומות בארץ, בירושלים, בתל אביב, בגבעתיים, בקיבוצים, במושבים, בהתנחלויות - לא הייתה הלוויה אחת בבני ברק" - והגולשים הזכירו לו כמה שמות רלוונטיים.

רוטמן: "אסור, ממש אסור לתת למי שרוצה לפלג בינינו"

חשבון טוויטר בשם "בודקים" כתב כי "אם רזי מתכוון שאין נרצח אחד ממשפחה בני-ברקית ספציפית, אז ישנו כזה: הבחור שלמה אליהו אלשיך הי"ד. ואם הוא מתכוון שאין נרצח מכלל החברה החרדית, אז גם ישנו כזה: החייל בנימין לב הי"ד".

מתנדב זק"א בבארי

מתנדב זק"א בבארי | צילום: Chaim Goldberg/Flash90

חבר הכנסת שמחה רוטמן, ציטט את הציוץ של "בודקים" והזכיר את פעילותם של הארגוניים האזרחיים בחברה החרדית: "בנוסף אנשי זק"א ומתנדבי ארגוני ההצלה, ביניהם רבים רבים מתושבי בני ברק והריכוזים החרדים, ירדו לדרום, ממש תחת אש ורקטות, לחלץ גופות ולהציל פצועים. הם סיכנו את חייהם והשתתפו במלחמת חרבות ברזל מהיום הראשון. אסור, ממש אסור לתת למי שרוצה לפלג בינינו, לעשות זאת. רק ביחד ננצח, בעזרת ה'".

דבריו של רזי ברקאי: