מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

רזי ברקאי תקף את חבר הכנסת החרדי: "לא הייתה הלוויה אחת בבני ברק"

מקומם: המגיש הוותיק הגיב לטענותיו של חבר הכנסת יצחק פינדרוס והשווה בין מספר ההרוגים מקרב החברה החרדית לשאר החברה: "לא הייתה הלוויה אחת בבני ברק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/11/23 23:34 יח בחשון התשפד

רזי ברקאי תקף את חבר הכנסת החרדי: "לא הייתה הלוויה אחת בבני ברק"
"לא הייתה הלוויה אחת בבני ברק", רזי ברקאי, צילום: Neuberg/Flash90

המגיש הוותיק, רזי ברקאי, תקף היום (ה') בחריפות את חבר הכנסת החרדי יצחק פינדרוס, לאחר שהאשים את האופוזיציה בהסתה נגד המגזר החרדי. במהלך ראיון לחדשות 13, ברקאי השווה בין ההלוויות בבני ברק לשאר הערים במדינה: "היו הלוויות בכל המקומות בארץ, בירושלים, בתל אביב, בגבעתיים, בקיבוצים, במושבים, בהתנחלויות - לא הייתה הלוויה אחת בבני ברק" טען. ברקאי הוסיף מסר תקיף לחבר הכנסת פינדרוס: "בימים אלו סחור את פיך".

פינדרוס זעם על ההסתה נגד המגזר החרדי

כזכור, יצחק פינדרוס ממפלגת יהדות התורה נאם הבוקר במליאת הכנסת, וזעם על ההסתה נגד הציבור החרדי. לדבריו, לראשונה מזה שנים כלל המורים והמורות ברשתות החרדיות לא קיבלו משכורת בעקבות הביקורת נגד תקציבי החינוך החרדי.

"יש כמה בודדים שממשיכים בהסתה נגד הציבור החרדי, כאילו אין מלחמה"

"אני באמת מצטער על הדברים שאני הולך להגיד עכשיו", פתח פינדרוס. "אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם רוב מוחלט של חברי הכנסת. בניגוד לשקרים ולתעמולה, לא עצרנו תקציבים ועדת הכספים כולה מגויסת לטובת המלחמה. אבל יש כמה בודדים שממשיכים בהסתה נגד הציבור החרדי, כאילו אין מלחמה", תקף.

"היום מורים חרדים באופקים, בנתיבות ובשדרות לא קיבלו משכורת, בגלל ההסתה הזו. כל היום מסיתים, כל היום שולחים ציוצים, די להסתה הזו. לא ראיתם לאן הבאתם את מדינת ישראל עם הפילוג הזה? די עם זה, די עם זה", הוסיף פינדרוס.