הבשורה הטובה של הקומיקאית: "יצא לי ניסו הבת"

יונה קפאח חוגגת בשעה טובה ומוצלחת את לידת בתה הבכורה, זאת לאחר שעברה הפלה כואבת בשנה שעברה. "העיקר שאת בריאה, תודה לה' יתברך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/11/23 13:58 יח בחשון התשפד

הבשורה הטובה של הקומיקאית: "יצא לי ניסו הבת"
יונה קפאח, צילום: איתן יהושע

בשורות טובות: הקומיקאית יונה קפאח בישרה אתמול (ד') לעוקביה חדשה משמחת במיוחד, על לידת בתה הבכורה, המשותפת לה ולבעלה ניסו. לצד תמונות מרגשות מחדר הלידה, היא כתבה: "ברוכה הבאה לעולם אהובתי, עשית לאמא בית ספר". קפאח פירטה כי במהלך ההריון היא סבלה מסכרת הריון, אשפוזים, ואפילו נאלצה להיכנס לשמירת הריון במשך חודש.

"זה נגמר בהחלטה ליילוד בשבוע 37, וכמובן לקינוח 30 שעות בחדר לידה, שהסתיימו בניתוח קיסרי", סיפרה, אבל לא שכחה את הדבר החשוב מכל: "העיקר שאת בריאה, תודה לה' יתברך, תודה לדולה שלי מיכל, לצוות המופלא של בלינסון, תודה לאמא שלי שלא עזבה לרגע אחד, ולניסו בעלי האיש שלי היחיד והמיוחד". לסיום, הסטנדאפיסטית הקפידה לשמור על הומור: "תשעה חודשים סחבתי, ובסוף יצא לי ניסו הבת".

הלידה המרגשת הגיעה אחרי הפלה כואבת

רק בחודש ינואר האחרון, סיפרה קפאח בכאב על הפלה שעברה. "סומכים על הקב"ה שזה עוד יקרה בעזרת השם בבריאות טובה ואיתנה גם לעובר וגם לאימא שלו וגם לאבא שלו. תודה להשם על החסדים ועל הטובות שעושה עמדי כל שניה ושניה".

בסטורי נוסף הסבירה קפאח כי היא משתפת את סיפורה בשל החשיבות עבור מי שעברו ויעברו הפלה: "למה אני משתפת? כי הרבה בנות עוברות הפלה. וזה לא בושה ואין מה להסתיר. ואם יש פה מישהי שבטעות מרגישה שהיא לבד בזה ושהיא דפוקה אז היא לא! ואני פה בשבילה!", כתבה ברגש רב. "חצי מהנשים ששיתפתי אותן על ההפלה סיפרו לי שגם הן עברו". קפאח, בת 34, היא בוגרת אולפנית ישורון בפתח תקווה ומגישה פינה קומית בתאגיד.