ינון מגל תקף את נתניהו, בן כספית הגן עליו: "נסה לשמור על צלם אנוש"

המגישים הפופולריים התעמתו בחשבון הטוויטר על פגיעה באזרחים במהלך פעילות צה"ל בעזה: מגל טען כי נתניהו וגלנט נמנעים מאישור חיסולים מחשש לפגיעה בבלתי מעורבים, כספית גיבה את נתניהו: "נסה לשמור על צלם אנוש כלשהו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/10/23 21:27 טז בחשון התשפד

ינון מגל תקף את נתניהו, בן כספית הגן עליו: "נסה לשמור על צלם אנוש"
הגן על נתניהו, בן כספית, צילום: Tomer Appelbaum/POOL

צמד המגישים המוכרים, ינון מגל ובן כספית, הגיעו פעמים רבות לעימותים פומביים סביב ראש הממשלה נתניהו, כאשר כספית תוקף את נתניהו במילים חריפות, ומגל עוקץ בחזרה. היום התעמתו השניים סביב סוגיית הפגיעה באזרחים בלתי מעורבים, ומי שהגן על נתניהו באופן מפתיע הוא דווקא בן כספית שהסביר את המדיניות המשותפת של נתניהו וגלנט ביחס לפגיעה באזרחים בלתי מעורבים בעזה.

מגל תקף את נתניהו, כספית עמד לצידו

הכל החל כאשר מגל תקף את נתניהו וגלנט על כך שלדבריו נמנעו מאישור חיסולים מחשש לפגיעה בבלתי מעורבים, וכתב: "שיתביישו שניהם". כספית גיבה את מדיניות נתניהו בתגובה ונימק: "כדי שלא ניגרר להאג, צריך להיענות לבקשה של בעלי הברית הגדולים ביותר שלנו". כספית המשיך ועקץ: "אם תעיף מבט ברצועה תגלה שאף אחד לא מרחם עליהם שם. נסה לשמור על צלם אנוש כלשהו. וגם להיות חכם. הרי אתה יהודי, לא?".

את הסאגה חתם מגל: "הדבר היחיד שיש לי לענות לקשקושים שלך זה שחבל ש- 8200 לא עקבו אחרי חמאס כמו שאתה עוקב אחרי הציוצים שלי".