מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

הקולגה מרעיפה: "דני כבר קורא את השמיים כמו ספר פתוח"

דפנה ליאל, כתבת הכנסת של חדשות 12, הגיעה לעמדת השידור של דני קושמרו ותמיר סטיינמן ונפעמה מכמות האהבה שהשניים מקבלים ברחוב: "בשבילי הם תמיד יהיו הפנים והנשמה של המלחמה הזו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/10/23 17:41 טז בחשון התשפד

הקולגה מרעיפה: "דני כבר קורא את השמיים כמו ספר פתוח"
דני קושמרו , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

דפנה ליאל, כתבת הכנסת של חדשות 12, הגיעה אתמול (ב') לשדר מעמדת השידור של הקולגות דני קושמרו ותמיר סטיינמן. הבוקר החליטה לפרגן לשתי הקולגות בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה, שם תיארה את החוויה שעברה. "אתמול היה לי רגע של נחת", פתחה וכתבה, "ראיתי את האהבה והפרגון שהשניים האלה מקבלים. עמדת השידור שלהם הפכה למוקד עלייה לרגל של חיילים, אזרחים, מבוגרים ובני נוער שמגיעים עם ידיים עמוסות בכל טוב, להגיד תודה או להעלות סרטון לטיקטוק".

דפנה ליאל מחמיאה: "בשבילי הם תמיד יהיו הפנים והנשמה של המלחמה הזו"

ליאל הרעיפה מחמאות על השניים, "דני כבר קורא את השמיים כמו ספר פתוח, יודע לאבחן כל הבזק אור בשמיים, מזהה כל רכב מחומש שנכנס פנימה. שום דבר לא עובר על ידו, הכל נכנס ישר ללב. תמיר עדיין מוצף פניות של תושבים, מכיל ושומע, ומשקיע מחשבה בכל אחד ואחת, כדי שהבעיות יפתרו במהרה". הכתבת הוסיפה נימה אישית, "בשבילי, הם תמיד יהיו הפנים והנשמה של המלחמה הזו. לעולם לא אשכח את הרגע שבו תמיר הודיע שיישובי העוטף נכבשו, כשבכלל לא ידענו שתרחיש כזה אפשרי. את הראיונות הרגישים של דני עם האזרחים הנצורים, כשעוד קיווינו שהם סתם מגזימים ובעוד רגע הכל יסתיים בשלום. תודה על הכל, אוהבת אתכם".