יובל דיין מתחנן: תתפללו על נתניהו

במהלך השבוע הרביעי למלחמה, שיתף איש הרוח יובל דיין עם העוקבים את התסכול הגובר שלו מהריבים הבלתי פוסקים בחברה גם עכשיו, "אחר כך נמצא את האשמים", הוא אומר ומבקש: "בואו נתפלל שהוא יהיה חזק מול כולם כי אין לנו מישהו אחר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/10/23 22:45 טו בחשון התשפד

יובל דיין מתחנן: תתפללו על נתניהו
יובל דיין | , צילום: Miriam Alster/FLASH90

ימים לא קלים עוברים על העם בישראל, ורבים מחפשים פתרון פשוט בדמות הטלת האשמה על הממשלה וקריאה להחלפתה. התסריטאי שחזר בתשובה ושנים לאחר מכן חזר בשאלה, יובל דיין, שיתף היום (ב') סרטון עם העוקבים ברשת החברתית, בו ביקש מהם להתאפק ולהפסיק לריב.

"יש לי המון מה לומר", כך חשף בפתח דבריו, "אבל, הכי חשוב שאנחנו נבין שעכשיו שעת מבחן. זה לא זמן לריב, אלא להתרכז עד הצלצול ולנסות להוציא מאיתנו את הכי טוב שאפשר. אחר כך נמצא את האשמים, מי גרם לנו את זה, אבל לא עכשיו. יש לנו חיילים במלחמה".

יובל דיין: תנו כוח לנתניהו

דיין הסביר כך: "יש שם למעלה ראש ממשלה, וכרגע על אלפנו ועל חמתנו הוא נתניהו. תקשיבו טוב, הוא ראש הממשלה עכשיו, הוא יושב על ההגה ומחליט את ההחלטות הכי גורליות. כל החלטה שלו נוגעת בחיים של הילדים שלי ושלכם. מה שצריך לעשות זה להתפלל, שתהיה לו סייעתא דשמיא ולהתייצב מאחוריו כמו חומה בצורה. זה לא הזמן למצוא אשמים. נכשלנו בבוחן, חכו להפסקה ואז נעלה על הבסטיליה ונכבוש אותה. בואו נתפלל שהוא יהיה חזק מול כולם כי אין לנו מישהו אחר, אתם רוצים להפיל את הממשלה? זה מה שצריך לעשות עכשיו? אתם משוגעים לגמרי?".

אף אחד לא ימלט מהאשמה

דיין הבהיר כי הוא אכן שותף לרגשות האכזבה המרה מהממשלה, אבל צריך להפעיל היגיון בריא: , "תפנו את הכעס למקומות הנכונים לא אחד על השני. בואו ננשום. אף אחד לא ימלט מהאשמה, אבל בואו נצא מזה קודם בחיים. שכולם יחזרו הביתה להורים שלהם. תנו כוח למנהיג שצריך לנהל את המשבר הזה".

נתניהו

נתניהו, "הוא מקבל את ההחלטות עכשיו" | צילום: לע"מ