עיתונאי 12 כואב: "כבר שנים לא התפללתי, עד שראיתי את התמונה שלך"

עיתונאי חדשות 12 כתב פוסט כואב בחשבון האינסטגרם שלו, אותו הקדיש לחטופה אביגיל בת הארבע, ששני הוריה נרצחו במתקפת החמאס: "מאז שראיתי את התמונה שלך עם העיניים הרכות והמחייכות אני מתפלל עם כל כך הרבה כוונה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/10/23 11:53 טו בחשון התשפד

עיתונאי 12 כואב: "כבר שנים לא התפללתי, עד שראיתי את התמונה שלך"
גלעד שלמור, צילום: קשת 12

בין כל הסיפורים המזעזעים, המחרידים והקשים בימים אלו, ישנו סיפורה המטלטל של אביגיל. רק בת ארבע, שני הוריה נרצחו במתקפה של החמאס, והיא נלקחה בשבי לעזה - לגמרי לבדה. גלעד שלמור, עיתונאי בערוץ 12, כתב עליה בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו. "אני לא מצליח להפסיק לחשוב על אביגיל, הילדה עם התלתלים", כך פתח, "איך ברגע אחד בשבעה באוקטובר הפכו חייה מחיים של צחוק ילדי לסיוט מטלטל".

"כבר שנים לא התפללתי, מאז שראיתי את התמונה שלך מתפלל עם כל כך הרבה כוונה"

שלמור פנה באופן ישיר לאביגיל הקטנטנה. "דעי לך אביגיל, כבר שנים שלא התפללתי", הודה, "אבל מאז שראיתי את התמונה שלך עם העיניים הרכות והמחייכות אני מתפלל עם כל כך הרבה כוונה עד שלפעמים אני מדמיין שבום על קולי נשמע בשמים". העיתונאי המשיך וייחל, "הלוואי שהם נותנים לך לאכול. הלוואי שיש מי שמחבק אותך בזמן שאת בוכה".

שלמור העלה השערה אופטימית, "אולי נערה ששבויה גם היא. הלוואי שהיא מצחיקה אותך ועושה לך צמות, ויחד אתן משחקות במשחקים שהיא זוכרת מהצופים. הלוואי שהחום שהיא מעניקה לך מסייע לה להתמודד עם מה שעשו לה המפלצות, הלוואי שהנוכחות שלך מעניקה לה נחמה וטעם לחיים שנהרסו", כתב, "הלוואי שהיא מנגבת לך את הדמעות, נושקת בעדינות לראשך כשאת בוכה וקוראת לאמא. אמא, אני רוצה את אמא. אני ממש שומע את הקריאות שלך באזניים שלי".

"רק מתפלל שחיות הפרא יזכרו שגם הן היו פעם גורים"

לשלמור בת משלו בת ארבע, אילן, אותה הביא לעולם עם אדוה דדון גרושתו. "גם לי בבית יש ילדה עם ראש מתולתל כמו שלך", המשיך לפנות לאביגיל, "ואני יודע שכמו שאין אני בלעדיה כך אין היא בלעדי. בימים האחרונים, בשעות הקצרות שאני בבית, אני לא מצליח להפסיק להסתכל עליה, להעביר את האצבעות שלי בתלתלים המתוקים". כשהקטנה שאלה למה הוא מסתכל כך, השיב, "אני רק מתפלל, אילני, מתפלל שחיות הפרא יזכרו שגם הן היו פעם גורים".