מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

"פשוט טיפשה": מתמודדת המירוץ למיליון יצאה נגד צה"ל - וחטפה מהקולגה

מתמודדת העונה השביעית של "המירוץ למיליון" קראה לעצור את "רצח העם" בעזה. קארין קליינברג, שכיכבה לצידה באותה העונה, לא הצליחה להישאר אדישה: "פשוט טיפשה, היה עדיף שלא היינו מכירות לעולם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/10/23 11:21 טו בחשון התשפד

"פשוט טיפשה": מתמודדת המירוץ למיליון יצאה נגד צה"ל - וחטפה מהקולגה
בהירה באלאסי וכאמלה חסיאן, המירוץ למיליון, צילום: רשת 13

בהירה אבלאסי כיכבה יחד עם חברתה כאמלה חסיאן בעונה השביעית של המירוץ למיליון, אותה עונה בה התפרסמו קארין קליינברג ובעלה אריאל. אבלאסי וחסיאן הודחו כבר בתחילת התכנית, בהדחה השנייה, ומאז נעלמו מהמסך. כעת אבלאסי מצטרפת לאלו שחושפים במלחמה את פרצופם האמיתי, כמו השחקנית מאיסה עבד אלהאדי, ובוחרת בצד של עזה. בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה אבלאסי פרסמה רשימה של אזרחי עזה שמתו במלחמה, וכתבה באנגלית, "עצרו את רצח העם בעזה", כשהיא מתכוונת להשבת המתקפה של צה"ל.

קארין קליינברג תקפה: "היה עדיף שלא היינו מכירות לעולם"

קארין קליינברג, אושיית רשת שכיכבה לצידה בתכנית של רשת 13, לא הצליחה להישאר אדישה. "היו לנו שיחות טובות וכבוד, אפילו אהבה הייתה. פשוטה, קלילה, חברות. ואז לראות את הסטוריז האלה שלה. את רצינית? באיזה עולם את חיה? החזקתי ממך בחורה חכמה אבל את פשוט טיפשה. חשבתי שיש לך עיניים טובות אבל את פועלת מתוך עיניים רעות". קליינברג חתמה בכעס, "היה עדיף שלא היינו מכירות לעולם, תתביישי לך!".

קארין קליינברג: היה עדיף שלא היינו מכירות צילום: יחצ רשת 13