מינוי חדש בציונות הדתית: סטודנטית שנה א' באריאל

מינוי חדש: חנה גטר מונתה ליו"ר ההנהגה הצעירה של מפלגת הציונות הדתית. יהודה ולד מנכ"ל המפלגה: "דווקא בעת הזאת חשוב להמשיך ולבנות כוח הנהגה צעיר חדור באמונה וצדקת הדרך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/10/23 17:18 יא בחשון התשפד

מינוי חדש בציונות הדתית: סטודנטית שנה א' באריאל
חנה גטר מונתה ליו"ר התנועה הצעירה, צילום: ללא

מפלגת הציונות הדתית ממשיכה בהשקעה שלה בנוער המפלגה, לאחרונה יו"ר ההנהגה הצעירה נועם ניסן סיים את תפקידו וכעת בחרה הנהלת המפלגה בחנה גטר להוביל ולרכז את פעילות הנוער וצעירי המפלגה יחד עם תאי הסטודנטים והיוזמות הרבות שמובילים במפלגה בשנים האחרונות.

חנה גטר, בת 21, נשואה לדעיה וגרה בשבות רחל. סטודנטית שנה א' לעבודה סוציאלית באריאל, וסיימה שנת מדרשה ולפניה עשתה שנתיים שירות לאומי בהדרכת טיולים באיזורי הצפון. במהלך התיכון הייתה גטר חלק מנוער המפלגה וריכזה צוותי עבודה שונים.

יו"ר ההנהגה הצעירה חנה גטר מסרה: "אני מודה על האמון שניתן בי ואני מאמינה בכוח של הנוער בדגש על עשייה פוליטית ככלי לשינוי והוספת טוב בעולם, יחד עם הנוער נביא יוזמות ועשייה למען כל עם ישראל".

יהודה ולד מנכ"ל המפלגה: "תודה רבה לנועם ניסן שהיה שותף אמיתי והצעיד את צעירי המפלגה בהצלחה רבה ביוזמות ברוכות וחשובות אני מאחל הצלחה גדולה לחנה שהיא האישה הנכונה במקום הנכון ודווקא בעת הזו אני מאמין שהכח הצעיר יוכל להוסיף רוח של גבורה ואחדות בעם ישראל תוך קידום יוזמות ציבוריות חשובות. אני קורא לבני ובנות הנוער להצטרף אלינו לעשייה הברוכה למען עם ישראל".