מלכת ירדן הכחישה את הזוועות - כך הגיבו משפחות החטופים

ראניה, מלכת ירדן שנולדה להורים מטול כרם, הכחישה את הזוועות שביצע חמאס ואמרה כי "התקשורת וקובעי המדיניות המערביים ממהרים לאמץ את הנרטיבים הישראליים" | מטה משפחתו החטופים שלחו לה קישור לאתר המכיל סרטונים מהתופת

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/10/23 15:19 י בחשון התשפד

מלכת ירדן הכחישה את הזוועות - כך הגיבו משפחות החטופים
משפחות החטופים, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

אחרי ההכחשה הבזויה של מלכת ירדן לזוועות שביצע חמאס בעוטף עזה, מטה משפחות החטופים העביר אליה קישור לאתר מקודד הכולל סרטוני עריפת ראשים, שריפת גופות והתעללות מזעזעת של מחבלי ארגון הטרור הרצחני.

החומר התיעודי נאסף בימים האחרונים על ידי צוות ייעודי בראשות בכירי להב 433 בראשות תת-ניצב ערן קמין ובכירי 8200 במטה משפחות החטופים והנעדרים. כאמור, העברת החומר נעשתה בתגובה לראיון של מלכת ירדן שבו התכחשה למעשי הזוועה ופשעים נגד האנושות של אנשי חמאס כנגד ילדים, נשים, גברים וחיילים.

ראניה מלכת ירדן: "מדוע הנרטיב תמיד מוטה לצד ישראל?"

בראיון לרשת CNN האשימה ראניה, מלכת ירדן, את כלי התקשורת המרכזיים בעולם במוסר כפול ומובהק. בנוסף, פקפקה ראניה, שנולדה בכווית לערבים מטול כרם, בזוועות האיומות שביצע חמאס בבוקר שמחת תורה, הכוללות עריפת ראשי ילדים.

"נשיא ארה"ב אמר שיש לו ראיות, שהוא ראה ראיות שערפו ראשי ילדים, רק כדי לחזור בו אחר כך כי צה"ל אמר שאין הוכחה לכך. זו הטיית אישוש", התלוננה. "אפילו ב-CNN, בתחילת הסכסוך הייתה כותרת שדיווחה על ילדים ישראלים שנמצאו שחוטים בקיבוץ ישראלי. כשקוראים את זה, זה לא אומת באופן עצמאי. האם תפרסמו משהו שלא אומת שהגיע מהפלשיתנים?".

המלכה הירדנית תהתה בעוז מדוע הנרטיב "תמיד מוטה לצד ישראל? התקשורת וקובעי המדיניות המערביים ממהרים לאמץ את הנרטיבים הישראליים. כשישראל תוקפת, פלשתינים 'מתים', אבל כשישראלים מתים, הם נרצחים בדם קר, אנחנו רואים סבל אנושי מזעזע".