שמחה רוטמן נגד בן כספית: חבל שאתה אפילו לא קורא מה כתוב

אחרי שיושב ראש ועדת חוקה פנה לעוזי פוגלמן ודרש ממנו להטיל הוצאות על עתירות שאינן עומדות בתנאי סף בסיסיים, בן כספית תקף - ורוטמן הגיב: "אתה ממשיך להסית ולפלג גם בזמן מלחמה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/10/23 19:33 ח בחשון התשפד

שמחה רוטמן נגד בן כספית: חבל שאתה אפילו לא קורא מה כתוב
רוטמן, צילום: Avshalom Sassoni/FLASH90

חבר הכנסת שמחה רוטמן, ישב ראש ועדת חוקה, פנה היום (ב') לממלא מקום נשיא העליון עוזי פוגלמן ודרש ממנו להטיל הוצאות על עתירות שאינן עומדות בתנאי סף בסיסיים, כך דיווח העיתונאי ביני אשכנזי. בן כספית תקף את רוטמן על הפנייה - ורוטמן לא נשאר חייב.

בן כספית: "אין לו מספיק אינטילגנציה להבין את זה?"

בן כספית כתב בטוויטר, "תגיד, ביני, זה יכול להיות שהטיפוס האפל הזה לא יודע שהעובדה שבג"ץ דוחה על הסף את העתירות הללו, היא שמעניקה לנו את כיפת הברזל המשפטית הבינלאומית?". העיתונאי הוותיק סיים: "אני שואל ברצינות. הוא עושה את עצמו, או שאין לו מספיק אינטילגנציה להבין את זה? כלומר, זה בכוונה, או סתם טפשות ורשלנות?".

הפנייה של רוטמן

הפנייה של רוטמן

כאמור, רוטמן השיב חזרה ותקף את כספית: "חבל שאתה ממשיך להסית ולפלג גם בזמן מלחמה. אתה אפילו לא קורא מה כתוב במכתב. לא ביקרתי בכלל את בית המשפט על כך שהוא דחה על הסף את העתירה, אלא על כך שלא הוטלו הוצאות כבדות על הארגון שעתר (לפי פסק הדין עצמו) ללא כל בסיס עובדתי, בלי תצהיר ובלי פניה מוקדמת".

רוטמן: לכולם קשה בימים אלה, תצא לסייע

"לכולם קשה בימים אלה, אתה יכול לצאת ולסייע בזיהוי חללים, בהקמת ובחיזוק כיתות כוננות או בסיוע למפונים או למשפחות החטופים, במקום לפרוק אגרסיות רעילות בטוויטר", סיים רוטמן.