לאסי עזר יש שתי מילים שעוזרות להתמודד עם החרדה בתקופה הזאת

אסי עזר כבר רגיל להתמודד עם החרדות, אך בתקופה המטלטלת הזאת הכל מתגבר ומתעצם. בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו הוא מתאר את התחושות הקשות, ומנסה להציע עזרה לאלו המרגישים כמוהו

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/10/23 10:52 ז בחשון התשפד

לאסי עזר יש שתי מילים שעוזרות להתמודד עם החרדה בתקופה הזאת
אסי עזר, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

אסי עזר, אחד ממנחי הטלוויזיה הפופולריים בישראל, כבר מזמן דיבר בפתיחות על החרדות איתן הוא מתמודד במשך שנים, ואף הציע הרצאה בנושא. כעת, כשאזרחי מדינת שלמה מוכת הלם מתמודדים עם תחושות שלא הכירו מעולם, לעזר למוד הניסיון יש שתי מילים לומר: יהיה בסדר. בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו הוא מתאר את התחושות שחווים רבים, ומקדיש את הפוסט לאלו היושבים בבית ומפוחדים.

"איזה זכות יש לי להתגבר ולהמשיך הלאה כשהחיים של למעלה מ-2000 משפחות נהרסו?"

"אתם לא לבד", פתח עזר, "כל כך הרבה מאיתנו מרגישים אותו דבר, גם אני", הודה. אחד הדברים המגבירים את החרדה אצל עזר הם הסרטונים הקשים שמככבים ברשתות החברתיות, כאלה ש"המוח האנושי לא אמור לראות, מצלק את הנפש", וכך גם הפגנות נגד ישראל, עובדות לא נכונות במהדורות החדשות ועוד.

"כשאני ניגש למיטה של הבת שלי ומתבונן בה ישנה, אני מוצף אשמה שהבאתי אותה לעולם כל כך מכוער ואכזרי", כתב, "ואם יקרה לה גם משהו יום אחד? איך אני יכול להגן עליה כשאפילו ללכת למסיבה ולרקוד הפך להיות מלכודת מוות". עזר פירט את התחושות: עצב, זעם, אשמה, חוסר אונים. "לפעמים אני חושב שאני לא רוצה שהתחושות האלה יעברו", הודה, "כי איזה זכות יש לי להתגבר ולהמשיך הלאה כשהחיים של למעלה מ-2000 משפחות נהרסו?".

אסי עזר מבטיח: "עוד נחזור לראות את הטוב"

כאן ביקש המגיש לעצור ולהציע עזרה. "הנה אני כותב שתי מילים שאני עוד מתקשה להאמין בהן בעצמי: יהיה בסדר. אין לנו אלא להאמין בזה. יהיה בסדר לא אומר שלא יהיה יותר קושי או כאב, זה אומר שאנחנו נחושים לזכור שמכל משבר אפשר לצלוח ולהתחזק, שעוד נחזור לראות את הטוב, עוד נקום בבוקר עם חיוך, אנחנו הישראלים קמנו מקושי לאורך כל ההיסטוריה שלנו ונקום ביחד גם מזה".