נתן גושן לא רוצה לשמוע על ניצחון: "מי שהפקיר אותנו למות צריך ללכת הביתה"

נתן גושן לא מוכן לשמוע על המילה ניצחון. מבחינתו, אחרי אובדן גדול וקשה כל כך במדינה, המילה "ניצחון" פשוט לא מתאימה. בפוסט נחרץ בחשבון האינסטגרם שלו הוא מבקש להשאיר את הפוליטיקאים הנוכחים מאחור, ולבחור בגיבורים שהצילו אותנו

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/10/23 13:00 ה בחשון התשפד

נתן גושן לא רוצה לשמוע על ניצחון: "מי שהפקיר אותנו למות צריך ללכת הביתה"
נתן גושן, צילום: צילום מסך יוטיוב

הרבה מדברים בתקופה האחרונה על ניצחון. ננצח את החמאס, נביס אותם, נחזיר את הביטחון. אלא שנתן גושן, זמר אהוב, ממש לא מרגיש ככה. "אני לא מבין את המילה ניצחון", כתב בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו, "עומדים פוליטיקאים עם דמעות של פיהוק ומבטיחים ניצחון. איזה ניצחון?".

"עומדים פוליטיקאים עם ווסט מעל החליפה ומבטיחים שהכל יהיה בסדר"

הסיבה לכך שגושן לא מאמין בניצחון, הן האבדות הקשות והמזעזעות שספגנו. אימהות שאיבדו את הילדים, שבויים, ילד שקבר את כל משפחתו וחיילים שראו את חבריהם נשחטים מול עיניהם. "עומדים פוליטיקאים עם ווסט מעל החליפה ומבטיחים שהכל יהיה בסדר אחרי ש'ננצח'", המשיך, "מנצלים את תשוקת החיים ואת רצון הנקמה שלנו, כדי להרוויח שנות כסא, כאילו אנחנו לא שמים לב, איזה עלבון".

נתן גושן: "הם ישראל היפה, בואו נמליך אותם עלינו"

גושן דימה את הסיטואציה למנכ"ל חברה שספג הפסד גדול לחברה, ודאי יתפטר. "בעולם בו החיים חשובים, כל מי שהפקיר אותנו למות צריך ללכת הביתה", קבע בנחרצות, "שישאל את עצמו למה התור לקבלת נשק אישי הוא הגדול ביותר מקום המדינה, ושיקח אחריות בדרך החוצה". גושן טען שאנחנו בוחרים את הפוליטיקאים לפני שיטת "הרע במיעוטו", והגיע הזמן להפסיק.

"המציאות הנוראית הזו הזכירה לנו שיש לנו אנשים ראויים אמיתיים שנלחמים עבורנו בלי לקבל אגורה", כתב, "להיפך, משלמים מחיר דמים. הם ישראל היפה, בואו ניקח לנו אותם, נמליך אותם עלינו". לסיום, סיכם, "העם הזה שורד, הרבה כי הוא שוכח, כי אם הלב היה זוכר לא היתה לנו תקומה. אבל אני מבקש מהעם הקדוש שלי - אל תשכחו איך הופקרנו, תזכרו הכל. בשביל האמא העומדת על קבר בנה, בשביל ילדה שמתגעגעת לאבא, את כל מראות הזוועה וסיפורי הדמים, נזכור ולא נשכח".