יובל דיין משחזרת: פגשתי אותו לפני שנה - היום הייתי בשבעה

לפני שנה נפגשה הזמרת עם איתי מורנו ז"ל, אחיינו של עמנואל מורנו שנפל במלחמת לבנון השנייה, וכעת מצאה עצמה מבקרת בשבעה שלו: "מי שרוצה לעורר את נקודת הישראליות בליבו שילך וישמע את האנשים האלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/10/23 12:32 ג בחשון התשפד

יובל דיין משחזרת: פגשתי אותו לפני שנה - היום הייתי בשבעה
יובל דיין, צילום: שי פרנקו

בימים אלו שהשכול מתפשט ברחבי המדינה, בעקבות מתקפת הפתע הרצחנית של החמאס, עוד ועוד משפחות מוצאות עצמן מתמודדות עם הבשורה המרה. משפחת מורנו כבר נאלצה להתמודד עם הבשורה המרה בפעם השנייה בחייהם: עמנואל מורנו ז"ל נפל במלחמת לבנון השנייה ותמונתו הייתה אסורה לפרסום בשל התפקיד הרגיש בו עסק, וכעת מלחמת חרבות ברזל גבתה קורבן נוסף - איתי מורנו ז"ל, אחיין שלו, לוחם מגלן שנפל בקרב מול מחבלים.

יובל דיין: "מי שרוצה לעורר את נקודת הישראליות בליבו שילך וישמע את האנשים האלה"

הזמרת יובל דיין פגשה את איתי מורנו ז"ל לפני שנה, וכעת הגיעה לשבעה שלו. "דיברנו קצת על מורנו ועל מוסיקה", תיארה את הפגישה בין השניים, וכעת מצאה עצמה כואבת על לכתו. "מי שרוצה לעורר את נקודת הישראליות בליבו שילך וישמע את האנשים האלה, את העוצמה והאור, "כתבה דיין בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה, לצד תמונה שלה מחבקת את האחות הקטנה השבורה, "גל אלמנתו ביקשה שהשם שלו לא ייעלם ושכל אחד ייקח תכונה טובה שלו. אני רוצה לקחת את מאור הפנים". דיין הזמינה את העוקבים לשתף בתגובות וסיפורים על המנוח, וסיכמה, "יהי זכרו ברוך, תהיה נשמתו צרורה בצרור החיים".