מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אסף ליברמן בפרגון לקצין הסרוג: "התגייס כדי להציל את חיי"

לאחר שנה של מחלוקות ושסעים פוליטיים מכאיבים, הציבור בישראל מתאחד סביב האסון. עיתונאי התאגיד סיפר על חברו הדתי: "קטונתי לעומתו. יאיר, אני אוהב אותך. תודה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/10/23 21:49 ב בחשון התשפד

אסף ליברמן בפרגון לקצין הסרוג: "התגייס כדי להציל את חיי"
אסף ליברמן,, צילום: Gili Yaari/Flash90

מלחמת חרבות ברזל שהפתיעה אותנו שינתה את פני המציאות כפי שהכרנו, וגם הגבירה את האחדות ואהבת החינם בין חלקי העם השונים. העיתונאי אסף ליברמן מתאגיד השידור הציבורי שיתף פרגון אוהב לחברו מומחה הביטחון וקבע כי מדובר בגיבור.

"זה חבר שלי יאיר אנסבכר", סיפר ליברמן לעוקבים ברשת החברתית בליווי תמונה, והסביר כי החברות ביניהם התחילה כשיאיר הזמין אותו ללימוד משותף של התני"א. "יאיר חכם וכריזמטי והקסים אותי כשידע גם לדבר בבקיאות על האדמו"ר הזקן, גם לתאר במדויק את פעולתם של רחפני תקיפה באוקראינה וגם לצטט את קונג פו פנדה".

ואז הוא התגייס כדי להציל את חיי

העיתונאי ציין כי "העניינים קצת התלהטו בתקופת הרפורמה (זוכרים?). ויכוחים מרים בווטסאפ ועצבנות הדדית על עמדות פוליטיות קטעו את הלימוד. חשבתי שהפערים גדולים ואין לי מה לדבר עם האיש הזה. ואז הוא התגייס כדי להציל את חיי".

את הפוסט המרגש חתם העיתונאי כך: "איש דתי עולה בשבת על מדים, תופס נשק ויורד עם החברים שלו מיחידת לוט"ר לדרום - להגן על ישראל. עובר בין קיבוץ לקיבוץ, בין בית לבית, מסכן את חייו, מאבד חברים וממגר את אויבינו. קטונתי לעומתו. יאיר, אני אוהב אותך. תודה".