הג'וב החדש של בנט: "לא צריך להתלבט, סגרתי כבר 4 חתונות"

ראש הממשלה לשעבר התפנה מסבב ראיונות לתקשורת הזרה כדי להפציר בצעירים הישראלים את המובן מאליו: "לא צריך להתלבט עד אין סוף. מתקדמים, מתחתנים, עושים ילדים ושמחה"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 17/10/23 14:47 ב בחשון התשפד

הג'וב החדש של בנט: "לא צריך להתלבט, סגרתי כבר 4 חתונות"
חתונה בזמן המלחמה, ארכיון , צילום: Ayal Margolin/Flash90

המכה הקשה שנחתה עלינו לפני שבוע וקצת עדיין לא קרובה לסיום. מלחמת חרבות ברזל שפרצה בעקבות מתקפת הפתע של החמאס עדיין משתוללת, וירי הרקטות מתערבב בקבורת אלפי המתים והטיפול בפצועים הרבים. ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, שעוסק בהסברה בינלאומית מסביב לשעון, מצא זמן גם כדי להפציר באזרחים להזדרז ולעשות את המובן מאליו: חתונה וילדים.

לדעתי סגרתי כבר 4-5 חתונות

"בימים האחרונים אני מוצא את עצמי מאיץ בזוגות חברים שכבר יוצאים תקופה ארוכה, להתחתן כבר ולעשות ילדים", כך שיתף ברשתות החברתיות, "לדעתי סגרתי כבר איזה 4-5 חתונות של פצועים או בני משפחות שכולות (אני מפעיל לחץ פיזי לא מתון עד שנעתרים)".

הניצחון על אויבנו יהיה גם ביצירת חיים חדשים משלנו

ראש הממשלה לשעבר פנה במיוחד לבני המין החזק וביקש להבהיר: "לא צריך להתלבט עד אין סוף. מתקדמים, מתחתנים, עושים ילדים ושמחה. הניצחון על אויבינו לא יהיה רק במכת הגיהנום שנשחרר עליהם בשדה הקרב, אלא גם ביצירת חיים חדשים שלנו, העם היהודי, כאן בארץ ישראל. באופטימיות, בבניית דור חדש, באמונה, בצמיחה מתוך הכאב הנורא שלנו". הוא שיתף תמונה של זוג חיילים, תמר ואדיר, שנישאו בצל המלחמה והוסיף: "לא חייבים אולם שמחות מפואר, או קייטרינג ולהקה. אפילו לא שמלת כלה. אפשר גם על מדים, עם רב צבאי, ובקבוק יין פטישים צבאי ועוף ואורז של הטבח הגדודי. אין כמו עם ישראל. בדמייך חיי".