מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

מרגש: כוכבת האח הגדול רוצה לאמץ ילדים שנותרו יתומים מהטבח

לינור סביניק, כוכבת הריאליטי שהשתתפה באח הגדול, בבקשה אישית ומרגשת: מעוניינת לאמץ ילד שנותר יתום מהטבח הקשה בעוטף עזה, "נשמח לאמץ ולנסות לתת לו את החיים ואת המשפחה שנלקחו מהם בטרם עת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/10/23 13:13 ב בחשון התשפד

מרגש: כוכבת האח הגדול רוצה לאמץ ילדים שנותרו יתומים מהטבח
הטבח בקיבוץ בארי, צילום: Omer Fichman/Flash90

לינור סיביניק, כוכבת ריאליטי שהשתתפה בין היתר בתכנית "האח הגדול", שיפה סטורי מרגש בחשבון האינסטגרם שלה. בסטורי היא כתבה כי היא ובעלה רן מעוניינים לאמץ ילד יתום מהטבח הנורא בעוטף עזה, ילד שאין משפחה קרובה שתאמץ אותי אל חיקה.

"חברים וחברות, אני פונה אליכם בבקשה אישית", כתבה סביניק. "אם מישהו מכיר תינוק/ת, ילד/ה שנשארו יתומים כתוצאה מהטבח הנורא, שאין להם משפחה שתמשיך ותחליף את הוריהם, אני אשמח שתקשרו אותי למי שמטפל בהם. אני ורן בעלי נשמח לאמץ ולנסות לתת לו/לה את החיים ואת המשפחה שנלקחו מהם בטרם עת".

"שלושה יתומים בתמונה אחת": המסר של אשת התקשורת הסרוגה

ביום השני למלחמת חרבות ברזל הודיע הרב בני קלמנזון מישיבת עתניאל לתלמידיו את הבשורה הנוראה מכל: בנו אלחנן נפל בקרב בהגנה על העוטף. אשת התקשורת אורית מרק אטינגר, בת דודתו, שאיבדה את אביה בפיגוע טרור לפני מספר שנים, שיתפה תמונה משתפת וכואבת של שלושה יתומים. בתמונה המשותפת, נראית אורית לצידם של האחיין ובן הדוד, שניהם יתומים גם הם: הדר מרק האחיין, ובנו של אחיה שנהרג בתפקידו במשרד רה"מ ומבשר קלמנזון, בנו של אלחנן קלמנזון שנהרג בפתח מלחמת חרבות ברזל.

השלושה יצאו במסר מאחד ומרגש: "ממשלה יקרה, תעשו שהכאב של כולנו לא יהיה לשווא. שימו סוף לעזה ולחמאס. אנחנו ספגנו ונספוג כמה שצריך, אבל כל עוד נדע שאתם עושים הכל כדי שלא יהיה עוד". בנוסף, שלושת היתומים פרסמו מסר לעם: "אנחנו צריכים להרים ראש ולנופף בדגל שלנו בגאווה, על רכבים, על בתים, ברחובות ובכבישים תניפו דגלים בגאווה- עד שננצח.

שלושת היתומים

שלושת היתומים צילום: אורית מרק אטינגר