מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

מצמרר: שרה נתניהו הגיעה לנחם את משפחת החייל - ומצאה תמונה שלה מהברית

יונתן חי אזולאי, אחד מקורבנות המלחמה הוא בנו של יעקב ז"ל, מי שהיה בעבר הנהג של הזוג נתניהו | רעיית ראש הממשלה הגיעה לניחום אבלים ואמרה: "עכשיו זה הזמן לנקום"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 16/10/23 20:41 א בחשון התשפד

מצמרר: שרה נתניהו הגיעה לנחם את משפחת החייל - ומצאה תמונה שלה מהברית
שרה נתניהו מנחמת, צילום: ללא

היום (ב') הוא היום העשירי למלחמת "חרבות ברזל" שגבתה כבר את חייהם של מעל 1,300 בני אדם. אחד מהם הוא יונתן ז"ל. יונתן הוא בנם של לינדה ויעקב ז"ל, יעקב ז"ל עבד כנהג של הגברת שרה נתניהו שליווה באופן אישי את שרה נתניהו ובני המשפחה במשך שנים ארוכות.

החברות בין שני הזוגות הייתה קרובה, ראש הממשלה והגברת שרה נתניהו החזיקו את יונתן חי אזולאי ז"ל בברית המילה שלו. שם נקרא יונתן על שמו של יוני נתניהו ז"ל, אחיו של ראש הממשלה.

הזוג נתניהו בבריתו של יונתן ז"ל

הזוג נתניהו בבריתו של יונתן ז"ל צילום: ללא

נתניהו חיזקה את בני המשפחה בשעתם הקשה

במהלך הביקור שרה נתניהו חיבקה את לינדה ואת בני המשפחה האבלים וביקשה לחזק אותם בשעתם הקשה ביותר: "הלב שלי אתכם, הלב של כל העם אתכם. יונתן ז"ל היה בחור נפלא, ילד חמודות יפה תואר. הוא היה לוחם קרבי בחטיבת כפיר שחלם כל חייו להיות לוחם קרבי בצה"ל, הגשים את חלומו והיה חבר אמת של כולם. גם בשעותיו האחרונות הוא היה אמיץ ונלחם להצלת חיים בגבורה אדירה. אני תמיד אזכור אותו, את החיוך שלו, את אהבת החיים שלו, את השנים הטובות שהיו לנו ביחד".

שרה במהלך הביקור

שרה במהלך הביקור צילום: ללא

עוד אמרה רעיית ראש הממשלה על המלחמה כי: "עכשיו זה הזמן לנקום בחמאס-דאעש שהם גרועים מהנאצים. כולנו מאוחדים מאחורי המאמץ המלחמתי והלאומי, כולנו מחזקים את הלוחמים והלוחמות שלנו שנלחמים עד לניצחון. אנחנו במלחמה קשה, אבל אנחנו ננצח ניצחון מוחלט על המנוולים שפגעו בנו - ונסגור איתם חשבון".