מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

שימו עוקב, דחוף: מצעד האושיות שעוזרות לשמור על המורל הלאומי

אלו ימים קשים בהם אנחנו זקוקים להפוגה קומית - כזו שתצחיק, תרגש ותספק תקווה אמיתית לעתיד. אספנו בשבילכם את שבעת כוכבי הרשת המובילים בימים אלו, שעוזרים להרים את מורל העם | רוצו לעקוב

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 16/10/23 11:15 א בחשון התשפד

שימו עוקב, דחוף: מצעד האושיות שעוזרות לשמור על המורל הלאומי
גיא הוכמן, משה כורסיה, רביטל ויטלזון, צילום: צילום מסך אינסטגרם

1. גיא הוכמן

אם אתם עדיין לא עוקבים אחרי גיא הוכמן, אני תוהה איך הצלחתם לנשום עד עכשיו. מצד אחד צופה אחרי כל סטורי בשנייה שהוא מעלה, מצד שני מנסה לשמור לי כמה ללילה - כי רק ככה אני מצליחה להירדם. מאז התגייס למילואים הוכמן הוא אחד מכוכבי האינסטגרם שמרימים את מורל העם עם בדיחות מהשטח, סרטונים של חיילים שרים ובעיקר הרבה מאוד תקווה. לאחרונה הוכמן זכה להגיע היישר מהמילואים ללידת בנו השני, מה שסיפק לנו עוד בשורה טובה והרבה רגעים משעשעים ממחלקת יולדות. בקיצור, דחוף לעקוב.

2. משה כורסיה

את משה כורסיה יש שמכירים בזכות סרטוני הכנת הקפה המשעשעים, ואחרים בזכות להיטים כמו "מישהו יקרא לך אמא". כעת מלחמת "חרבות ברזל" חשפה צד שלא הכרנו באושייה המזמרת. הסרטונים שכורסיה מעלה לאינסטגרם מבהירים לכל מי שיש לו ספק: אנחנו ננצח. האיש שטבע את המונח "עזה בובי" מצליח לשמח מדינה שלמה. למי שזקוק לתקווה, צחוק וכיף.

3. מתן צור

בכל מצעד צריך להיות נציג סרוג, וכאן ידידנו מאנדרדוס תופס את המקום בכבוד. הקומיקאי מתן צור התגייס גם למילואים, יחד עם רבים מגברי ישראל, ומשם הוא מספק לנו סרטונים משעשעים והפוגות קומיות. בין התכנים: מתכונים מפחיות שימורים, הכנת קפה קר בשטח צבאי ועוד. מומלץ.

4. הפשוטע

את הפשוטע אין צורך להציג. עם למעלה מחצי מיליון עוקבים באינסטגרם, הדמות הבדיונית - מאחוריה עומד בכלל גבר - היא כבר מזמן אחת המרימות הלאומיות. גם בזמן המלחמה החליט מנהל העמוד להמשיך לפרסם תכנים משעשעים ובעיקר מחזקים, המרימים את רוחו של הציבור: ספר העוכרים, תמונות של מגישי החדשות החתיכים ומגוון ידיעות על רחל מאופקים.

5. חנוך דאום

מאז ומתמיד הקפיד הקומיקאי והסופר לפזר מסרים של אהבת חינם באינסטגרם שלו, וכעת הוא עושה זאת יותר מתמיד. אמנם אצל חנוך דאום, בניגוד לאחרים, תמצאו גם חדשות כואבות מפעם לפעם, אך רוב הזמן תוכלו לקרוא על סיפורי גבורה בלתי נתפסים, בדיחות משעשעות ויוזמות מדהימות של מתנדבים מכל רחבי הארץ.

6. אלכס שולץ

אלכס שולץ הוא כוכב טיקטוק מצליח, שמגיע לאירועים שונים ומראיין את הנוכחים. הסרטונים שלו מגיעים לעשרות אלפי צפיות והופכים לסאונדים מובילים ברשתות החברתיות. כעת, כשגם הוא משרת בצבא, הוא מראיין את החיילים בשטח ומספק סרטונים מתוקים, משעשעים וכיפיים לצפייה. ואם אתן מחפשות שידוך, יש מצב גדול ששם תצליחו למצוא.

7. רביטל ויטלזון

רביטל ויטלזון לא מסתירה את זה שקשה לה, אך זו גם הדרך שלה להעלות את המורל. אין אמא שלא תוכל להזדהות עם הבדיחות של ויטלזון, אך גם רווקות יצליחו למצוא את עצמן בתוך עמוד האינסטגרם המשעשע. בימים אלו ויטלזון מספקת ממים מצחיקים, עשרת הדברות לאמהות בבית וסרטוני שירים מחזקים מהאוטו.