אסף ליברמן התנצל: "כתבתי כאבא שעצביו מתוחים עד הקצה"

העיתונאי המוכר מתאגיד השידור הציבורי הביע חרטה על ציוץ שפרסם בטוויטר מתוך סרקזם, והסביר למגיבים הזועמים את הסיבה שכתב אותו: "צפיתי בהצהרה של ראש הממשלה וכעסתי, חשבתי שהוא מקרין חולשה וניתוק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/10/23 18:14 ל בתשרי התשפד

אסף ליברמן התנצל: "כתבתי כאבא שעצביו מתוחים עד הקצה"
אסף ליברמן, מתנצל על הניסוח, צילום: Gili Yaari/Flash90

איש התקשורת המוכר, אסף ליברמן, שיתף היום (א') ציוץ בחשבון הטוויטר שלו בו הסביר ציוץ שכתב אתמול ועורר סערה - ואשר לטענתו לא פורש מהזווית הנכונה. "יש דברים בוערים יותר כרגע אבל לנוכח מבול החיזוקים והנאצות שאני מקבל, מילה על ציוץ שלי מאתמול".

"צפיתי בהצהרה של ראש הממשלה וכעסתי, חשבתי שהוא מקרין חולשה וניתוק. ניסחתי ציוץ סרקסטי משהו שאומר בעצם: 'ערוצי הטלוויזיה לא צריכים להראות חולשה וניתוק ולכן אסור להראות את נתניהו'. מבחינתי זה היה הומור מריר על מצבנו ועל מצב ההנהגה", הסביר את העמדה ממנה כתב את הציוץ, שגרר לא מעט ביקורת ברשת החברתית.

"זה היה ניסוח לא טוב שמוטב שלא היה מצויץ"

עוד המשיך ואמר העיתונאי: "כתבתי כאזרח, כאבא, שעצביו מתוחים עד הקצה ומשחרר אותם בסרקזם, אבל הציוץ נתפס כאילו עיתונאי בשידור ציבורי קורא להתעלם מראש הממשלה בזמן מלחמה". הוא הביע את צערו על התגלגלות הדברים, וכתב: "זה היה ניסוח לא טוב שמוטב שלא היה מצויץ. תודה על הדיאלוג עם מי שכתב לי. למדתי. הלאה לניצחון".