מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

קפטן איוב מפאודה התגייס להסברה: "הזוועה אמיתית"

השחקן איציק כהן, המגלם את הקפטן מהשב"כ בסדרת הדרמה פאודה, ניצל את ההערצה הבינלאומית לסדרה כדי לפנות לקהל הזר ולהבהיר: "הסיפורים הטרגיים האלה לא מזויפים. זו המציאות שלנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/10/23 11:58 ל בתשרי התשפד

קפטן איוב מפאודה התגייס להסברה: "הזוועה אמיתית"
איציק כהן, צילום: ללא

מלחמת חרבות ברזל נכנסה לשבוע השני, ועם ההבנה של מימדי הזוועה, הציבור הישראלי מפנים כי ישנה עוד מערכה שאסור להפקיר: ההסברה העולמית. השחקן איציק כהן, המגלם את דמותו של קפטן איוב בסדרה המפורסמת פאודה שמככבת בנטפליקס, ניצל את מעמדו כדי לפנות לקהל בינלאומי ולספר מעט על ההתרחשויות בישראל.

בסרטון שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, דיבר תחילה בערבית ואז המשיך באנגלית. "שלום חברים, מה שלומכם, כל מעריצי 'פאודה' ברחבי העולם". אתם יודעים, בימים האחרונים אני שומע הרבה פייק ניוז באשר למה שקרה כאן בישראל ב-7 באוקטובר ואני רוצה להבהיר דבר אחד: האירועים המזוויעים האלה באמת קרו וממשיכים לקרות. זה לא פייק ניוז, זו עובדה".

השחקן מפאודה נלחם על ההסברה: "יותר ממאה אזרחים שנחטפו לתוך רצועת עזה כולל ילדים, נשים וקשישים"

כהן המשיך ותיאר: "גברים ונשים צעירים שנורו בפסטיבל מוזיקה, משפחות שלמות שנשרפו למוות בסלון ביתן, תינוקות שראשיהם נשרפו לעיני אימהותיהם, יותר ממאה אזרחים שנחטפו לתוך רצועת עזה כולל ילדים, נשים וקשישים". השחקן הדגיש לעשרות אלפי העוקבים ברשת החברתית כי הסיפורים האיומים הללו לא מזויפים.

"זו המציאות שלנו. אל תטעו לחשוב: חמאס הם לא לוחמי חירות. הם טרוריסטים שמטרתם היחידה היא להשמיד את ישראל ולהרוג יהודים ברחבי העולם. אני יודע שהזוועות האלו נשמעות כמשהו שלא ניתן לתאר, אבל אלו העובדות. בזמנים האלה אני מבקש מכם לשמור על עירנות ולא להפיץ מידע כוזב. זכרו: לכל הטרור הזה יש את אותה הכתובת, חמאס. חמאס זה דאעש".