מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אופירה אסייג: "חייבים לפטר אותם מייד - אם לא, אסור לקנות שם לעולם"

אשת התקשורת ומגישת הטלוויזיה דרשה מרשת האופנה זארה לפטר באופן מיידי עובדים ערבים שהביעו תמיכה ברשתות החברתיות בארגון הטרור הרצחני ואיימה: "אם לא, אסור לקנות שם לעולם". קבוצת זארה: "מגלים אפס סובלנות לתומכי טרור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/10/23 08:40 ל בתשרי התשפד

אופירה אסייג: "חייבים לפטר אותם מייד - אם לא, אסור לקנות שם לעולם"
אופירה אסייג | , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אלו ימיה הקשים ביותר של מדינת ישראל. מחיר הדמים הנורא של הטבח האכזרי שביצע החמאס טרם נקבע באופן סופי, אולם כבר עכשיו, ביום התשיעי למלחמה, ברור כי מדובר במספרים איומים שטרם נראו כמותם במדינת ישראל. בזמן שבישראל מנסים להתרומם מהשבר הקשה, ברשתות החברתיות נמשכת ההסתה של פעילי רשת פרו פלשתינים שמביעים תמיכה באופן פומבי בטבח הנוראי שביצע החמאס.

"חייבים לפטר אותם מייד"

אשת התקשורת ומגישת הטלוויזיה, אופירה אסייג דרשה מרשת האופנה זארה לפטר באופן מיידי עובדים ערבים של החברה שהביעו תמיכה בארגון הטרור הרצחני, ובסטורי ששיתפה אתמול (שבת) עם עוקביה בחשבון האינסטגרם, תקפה מגישת הטלוויזיה: "אם זה נכון שעובדי זארה ירושלים הערבים, הביעו תמיכה בטרור הפלשתיני, זארה חייבים לפטר אותם מייד. אם לא - אסור לקנות שם לעולם".

אופירה אסייג נגד זארה: "חייבם לפטר אותם מייד"

אופירה אסייג נגד זארה: "חייבם לפטר אותם מייד" צילום: צילום מסך, חשבון האינסטגרם של אופירה אסייג

תגובת קבוצת זארה: "קבוצת זארה ישראל מגלה אפס סובלנות לתומכי טרור. החברה ערה למתרחש ברשת ומטפלת לעומק בכל מקרה, עובדים שיתבטאו נגד מדינת ישראל יטופלו. מקרה זה לא מייצג ואינו מעיד כלל על הקשר הטוב והחזק בין כלל עובדי החברה. אנו מוסרים החלמה לכל הפצועים ותנחומים למשפחות הנרצחים. בתקווה לימים שקטים שיבואו".