שולי רנד נסע במונית עם הנהג מוחמד - עד שעצרה אותם אזעקה

הזמר עלה למונית במרכז הארץ, כשלפתע גילה שהנהג ערבי: מוחמד. בדרך עצרה את שניהם אזעקה, ובזמן שהם שרועים יחד מתחת למשאית ובומים נשמעים באוויר, החלו השניים לשוחח

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/10/23 11:04 כו בתשרי התשפד

שולי רנד נסע במונית עם הנהג מוחמד - עד שעצרה אותם אזעקה
שולי רנד, צילום: Moshe Shai/FLASH90

למרות המלחמה הקשה, החיים ממשיכים. שולי רנד הזמין אתמול (ג') מונית מתל אביב לרמת גן, ונבהל כשראה שהנהג הוא מוחמד. "לרגע קפצו לי מחשבות לראש שמא אני עומד להחטף או משהו כזה, אבל נורא מהרתי ולא ביטלתי את המונית", כתב בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו, בו שיתף את העוקבים במעשייה.

השניים החלו לנסוע יחד לכיוון רמת גן בשתיקה, כשלפתע החלה אזעקה. מוחמד עצר את המונית והשניים יצאו ממנה מהר. "מולנו חנתה משאית גדולה ושנינו נכנסו מתחת למשאית וישבנו בכריעה", סיפר רנד, "הסתכלנו אחד על השני והתחלנו לצחוק. אמרתי לו 'למה אתה צוחק?' הוא ענה לי כמו יהודי טוב בשאלה 'ולמה אתה צוחק?'. חשבתי לעצמי שזה כמו התחלה של תסריט גרוע לסרט סטודנטים".

שולי רנד מספר: "פחדתי. קצת. גם מוחמד פחד. הרבה."

השניים שרועים על הרצפה, והחלו להישמע בומים. "פחדתי. קצת. גם מוחמד פחד. הרבה. התחלנו לנהל שיחה על המצב. שאלתי אותו אם המונה ממשיך לעבוד וזה ממש קרע אותו בצחוק. הוא שאל אותי מי הזמין את המונית. אמרתי שזה אני. 'הא.. חשבתי שזה שם של בחורה', אמר". הבומים המשיכו להישמע, והזמר הסביר לנהג ששולי זה רק כינוי. הוא סיפר שאשתו קוראת לו מוחי.

"יצאנו מתחת למשאית ועלינו חזרה למונית", המשיך רנד לתאר, "אשתו התקשרה. הוא אמר בעברית: אני בסדר, אני פה עם שולי, עם שלום. אשתו התחילה לבכות בטלפון ולהביע צער על מה שקרה. מוחמד הציע לשטח את עזה. הגענו". רגע לפני שנפרדו, רנד אמר לנהג, "אתה יודע שאנחנו שני אהבלים, כן?", והנהג השיב, "ברור, המקום הכי לא בטוח היה מתחת למשאית", "ועוד מתחת למיכלית דלק".