מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

עידן עמדי התגייס - זה מה שמסרו מנהליו לעוקבים

הזמר עידן עמדי התייצב בצה"ל כמו ישראלים רבים - מפורסמים ואנונימיים, כדי לשרת במילואים ולהגן על מדינת ישראל שנכנסה למלחמה | כיוון שהתגייס נמנע ממנו לענות לפניות העוקבים - ומנהליו ביקשו מהם שלא לפנות אל חשבון האינסטגרם שלו

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/10/23 17:05 כה בתשרי התשפד

עידן עמדי התגייס - זה מה שמסרו מנהליו לעוקבים
עידן עמדי, נסע למילואים, צילום: משה נחומוביץ

הזמר עידן עמדי התפרסם לראשונה כחייל משוחרר שהתייצב לאודישנים של תוכנית הריאליטי "כוכב נולד". שם הופיע על הבמה עם שירו "כאב של לוחמים", שעוסק בהתמודדותם של לוחמי צה"ל. מאז עימדי מיתג עצמו בתור "הזמר של החיילים", עם לא מעט שירים שעוסקים בחוויות הלוחמים בצה"ל, וחיבור עמוק לצבא ההגנה לישראל.

קיבל צו 8 והתייצב לשירות מילואים

לכן זה לא מפתיע שמספר ימים לאחר שפרצה המלחמה בדרום, גם עידן קיבל צו 8 והתייצב לשירות מילואים בצה"ל, כך על פי דיווח של ערן סוויסה. בעקבות זאת, מנהליו פרסמו הודעה בחשבון האינסטגרם שלו בה כתבו כי אינו זמין כעת לענות על ההודעות הרבות שנשלחות לו.

צילום: צילום מסך

מלבד עמדי, אנשי ציבור רבים התייצבו להגנת המדינה - מכל התחומים. רבנים, פוליטיקאים, אנשי תרבות וספורטאים. כך למשל, הרב אברהם סתיו גוייס גם הוא למילואים. בפוסט ששיתף, כתב: "רק רוצה לומר שאצלנו ביחידה רוב הכלים בימ"ח היו כשירים, רוב הציוד היה תקין, ותוך כמה שעות יצאנו כבר להילחם", עוד הוסיף הרב: "עם ים של עודף מוטיבציה שיש בו כדי להשלים חוסר טכני אחד או שניים. זה אולי ייקח קצת זמן, אבל אנחנו ננצח".