עידן רייכל בפוסט קורע לב: "אהוב ליבי, ידעתי שימות בקרב"

כמו רבים במלחמה הארורה, גם הזמר האהוב נאלץ להתמודד עם אובדן כואב של חברו הקרוב, רועי לוי, שנפל בקרב. בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו הוא משתף: "אהיה שם בשביל ילדיך כל חיי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/10/23 18:47 כד בתשרי התשפד

עידן רייכל בפוסט קורע לב: "אהוב ליבי, ידעתי שימות בקרב"
עידן רייכל בהופעה, ארכיון , צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

האבדות הקשות של מלחמת "חרבות ברזל" לא מפסיקות להגיע. מניין ההרוגים עומד כעת על 800, והפצועים על אלפים. האבדות הקשות נחשפות בזו אחר זו והכאב אין סופי. עידן רייכל, אחד הזמרים האהובים במדינה שהשיא בעבר משואה, איבד את רועי לוי, חבר קרוב שנפל במלחמה.

עידן רייכל: "הוא היה אהוב ליבי, והוא עשה אותי גאה שבחר בי חבר שלו"

בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו הוא כותב: "הוא היה אהוב ליבי, והוא עשה אותי גאה שבחר בי חבר שלו ואיש סודו. ידעתי שימות בקרב, תמיד ידעתי שימות בקרב. שהוא רוצה לחיות, אבל שימות כלוחם,
וידעתי מהימים בהם נרקמה החברות שלנו שתהיה לו הלוויה צבאית". רייכל סיפר כי הייתה לחברו התלבטות אם לפרוש מהצבא, והזמר אמר לו: "זה לא החלטה שלך, קיימת שרשרת של מצביאים ולוחמים משחר ימי העם והשרשרת הזו בחרה בך כחוליה לא פחות משבחרת בה אתה".

עם זאת, רייכל כתב: "רועי בחר להתייצב, בחר להלחם והוא יכול לבחור להוביל ולפקד". כעת פנה הזמר לחברו, "כשאמרתי לך, רועי, אתה לא מחליט, שאתה צריך להמשיך אמרתי וידעתי עמוק בפנים שיום אחד אסתכל בעיניים לצורי הבכורה המופלאה שלך וידעתי שאם יקרה לך דבר אני אהיה שם בשבילה כל חיי. אמרתי לך שאתה צריך להמשיך לפקד בשביל כל העם, אמרתי וחשבתי על כמה אוהב את כל ילדיך כולם ומה יהיה איתם ושאהיה שם בשבילם כל חיי". הזמר סיכם, "רועי לוי, חבר שלי, גיבור ישראל".