מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

בר רפאלי התראיינה למגזין גרמני: "הסולידריות הגרמנית והעולמית חשובה"

הדוגמנית הצליחה הצטרפה לסלבס רבים שיצאו למאבק הסברתי בעולם על המלחמה המתחוללת בישראל. בריאיון שערכה למגזין "בילד", סיפרה על המצב: "המדינה שלי הותקפה בידי מחבלים שרצחו בכוונה תחילה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/10/23 08:54 כד בתשרי התשפד

בר רפאלי התראיינה למגזין גרמני: "הסולידריות הגרמנית והעולמית חשובה"
בר רפאלי, צילום: Hadas Parush, פלאש 90

הדוגמנית הישראלית, בר רפאלי, שזכתה לאורך השנים לפרסום בין לאומי, הצטרפה גם היא למלחמת ההסברה על המלחמה בישראל. בריאיון שערכה למגזין הגרמני "בילד", אליו גוייסה על ידי העיתונאית הישראלית אנטוניה ימין, סיפרה על המצב במדינת ישראל. "המדינה שלי הותקפה בידי מחבלים שרצחו בכוונה תחילה וללא הבחנה מאות אזרחים וחטפו עשרות, בכללם נשים וילדים".

"הסולידריות העולמית והגרמנית תהיה חשובה ומוערכת במיוחד"

ימין ציטטה בטוויטר חשבון האינסטגרם שלה מדבריה של רפאלי לעיתון: "כאמא לשלושה ילדים קטנים, אני לא יכולה לתאר לעצמי בכלל כיצד מרגישים עכשיו הורים שלא יודעים אם הילד הנעדר שלהם נרצח או נמצא בידי ארגוני הטרור", אמרה רפאלי בריאיון. "הלב שלי שבור ובטלוויזיה שתמיד דלוקה אני שומעת על עוד ועוד נרצחים ופצועים".

הדוגמנית פנתה לגרמנים וביקשה מהם לגלות סולידריות ותמיכה במדינת ישראל: "בימים הקשים הצפויים לישראל עת תנסה להשיב את בניה ובנותיה החטופים, הסולידריות העולמית והגרמנית תהיה חשובה ומוערכת במיוחד".