חנן בן ארי מתנדב לשמח זוגות בחופתם וילדים במקלטים: "אני חייל שלכם"

בזמן שבחוץ מתחוללת מלחמת "חרבות ברזל", חנן בן ארי מנסה לסייע במצב ככל יכולתי ומחליט לפתוח זום בו הוא מתנדב לשיר לזוגות ביום חתונתם, לילדים הבצורים בבתיהם ולכל מי שזקוק לחיזוק: "אני חייל שלכם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/10/23 14:46 כג בתשרי התשפד

חנן בן ארי מתנדב לשמח זוגות בחופתם וילדים במקלטים: "אני חייל שלכם"
חנן בן ארי בהופעה , צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

מלחמת "חרבות ברזל" שפרצה במהלך חג שמחת תורה תפסה את כולם לא מוכנים, וכך גם את הסלבס בארץ. בזמן שעיני ילדים ונוער רבים נשואות אל גיבורי התרבות שלהם בתקווה לאמירה מעודדת או מחווה מנחמת, אלו בעצמם עומדים חסרי אונים מול הזוועות המתרחשות בדרום ומתפשטות לכל רחבי הארץ.

חנן בן ארי עולה ללייב לשיר, לדבר ולשמח

לאורך כל הלילה האחרון חנן בן ארי התלבט מה הוא יכול לעשות לאור המצב. "שוחררתי ממילואים, ובכל מקרה אף פעם לא הייתי הלוחם הכי יעיל בעולם, אני לא פוליטיקאי ולא עיתונאי ולא דובר שפות כדי להסביר אותנו בעולם", כתב בפוסט בחשבון הפייסבוק שלו, "אין זמן עכשיו לוועדות חקירה, להאשמות ואפילו לא להתאבל, אנחנו במלחמה על הבית. חטפנו תבוסה קשה, כזאת שלא ידענו. אבל הנוולים האלה לא יודעים עם מי הם בחרו להתעסק".

למרות הקושי הרב, בן ארי קורא לכולם לצאת מהכאב הנוראי: "חייבים לקום, להתאפס על עצמנו, להתעודד, לזכור שעם ישראל חי וחזק ואחד", ולכן החליט לעלות לשידור לייב בשעה 15:00, "לשוחח איתכם, לעכל, לשיר, להתפלל ולהתעודד ביחד. זה הדבר הכי טוב שאני יודע לעשות. לשיר עם אנשים. אם ידוע לכם על חופות שהתבטלו או הצטמצמו ומחפשים מישהו שישיר להם בחופה, על פצועים שיעשה להם טוב לשמוע אותי, ילדים במקלט שזקוקים לסרטון עידוד - אני פה. תכתבו לי הודעות בפרטי. אני חייל שלכם".