אברי גלעד בפוסט קורע לב: יש מלחמה, יש אהבה

מגיש הטלוויזיה ניסה לסייע במלחמה, אך גילה מהר מאוד שהוא לא לבד - אלפי ישראלים התגייסו לעזור בתרומות דם ובסיוע ללוחמים. גלעד שיתף בפוסט בחשבון הפייסבוק: איפה הייתה כל האהבה הזאת בשנה האחרונה?

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/10/23 08:53 כג בתשרי התשפד

אברי גלעד בפוסט קורע לב: יש מלחמה, יש אהבה
אברי גלעד, צילום: מיכה לובטון

מלחמת "חרבות ברזל" שפרצה אתמול (שבת), גבתה עד כה קורבנות רבים - מעל 300 נרצחים ו-1864 פצועים. התוצאות הקשות הובילו למחסורים רבים בדם, באספקה, לעיתים בבגדים, ואזרחי ישראל מכל רחבי הארץ התגייסו בכדי לעזור. אברי גלעד, מגיש טלוויזיה, תיאר את ההתרחשות בפוסט בחשבון הפייסבוק שלו.

אברי גלעד: איפה הייתה כל האהבה הזאת בשנה האחרונה?

"אמרו צריך דם, טסתי לאיכילוב", כתב, אך עד מהרה גילה כי התור ארוך והתבקש ללכת לביתו ולשוב אחר כך. "אמרו החיילים בנקודת הכינוס בשכונה חייבים מים, לקחתי שישיה ומיהרתי לנקודה", המשיך לתאר, אך גם שם איחר את המועד: "יש שם מים לשנה, השכנים הרעיפו". גלעד סיכם את המצב: "יש מלחמה, יש אהבה. איזה דפוקים אנחנו".

מגיש הטלוויזיה המשיך וכתב, "אני רק שואל את עצמי איפה הייתה כל האהבה הזאת בשנה האחרונה? איך נתנו לעצמנו את המותרות של מלחמה פנימית כשחיות האדם מתחממות על הגבולות? כל מי שתרם לשיח השנאה, כל מי שנטע בלב אויבינו את התחושה שהגיע הרגע להלום בנו חייב וחייבת לפנות עכשיו את הזירה הציבורית לאלתר ולתמיד. חשבונות בשש אחרי המלחמה, עכשיו זה זמן אהבה טבולה בדם".