רביטל ויטלזון הלכה להופעה של ברונו מארס וחזרה עם מסר על הפרדה

כמו עוד שישים אלף ישראלים אחרים, גם הקומיקאים ואושיית הרשת נכחה בהופעה ויצאה ממנה מלאת תובנות, כולל כמה אקטואליות במיוחד: "ההפרדה החיונית, המוצדקת והכרחית היא הפרדת הגבוהים מיתר בני האנוש בהופעות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/10/23 14:24 כא בתשרי התשפד

רביטל ויטלזון הלכה להופעה של ברונו מארס וחזרה עם מסר על הפרדה
רביטל ויטלזון, גם הייתה בהופעה של ברונו מארס, צילום: אושר עדן פשינסקי

רביטל ויטלזון יעקבס רגילה לשתף את עוקביה באירועים מנקודת מבטה הייחודית וכך היה גם לאחר שחזרה מההופעה המדוברת של ברונו מארס. כמו עשרות אלפי ישראליים, גם ויטלזון צפתה בהופעה המתוקשרת וחזרה עם מספר תובנות כמו שרק היא יודעת לעשות.

המייקל ג'קסון של ימינו

ויטלזון מתייחסת לשיח בארץ סביב המחיצות בין גברים לנשים וכותבת: "מדהים איך כולם במדינה עסוקים בהפרדה ובמחיצות, נלחמים ומוחים. כשההפרדה החיונית, המוצדקת והכרחית היא הפרדת הגבוהים מיתר בני האנוש בהופעות". היא מציעה להדיר אותם "שיעמדו שם וישלמו כרטיס בשביל לראות שעתיים של עורף מזיע ומחוצ'קן. למה אני?".

ברונו מארס, ויטלזון חזרה עם מסקנות

ברונו מארס, ויטלזון חזרה עם מסקנות צילום: shutterstock

"ללכת עם המתבגרת. זה יכול להיות רעיון מאוד טוב" היא כותבת, "למעט כשכל פעם שבאתי להגיד משהו היא עצרה אותי ב: 'אל! תגידי לי עוד פעם! שהוא המייקל ג'קסון של ימינו!. אמרת את זה לפני חודש! לפני שבוע! לפני יום! לפני שעה ולפני דקה' וזו חברים ממש לא התנהגות, כי בסך הכל רציתי לחדד את זה, ותראי לפי התנועות, ואיך שהלהקה רוקדת איתו: שהוא הוא, המייקל ג'קסון של ימינו" היא כותבת את מה שרבים אחרים חושבים.

והייתה גם ביקורת

לסיום, מתחה ויטלזון גם ביקורת קלה על הפקת המופע: "חטפתי חוסר אוריינטציה בשלב של רבע שעה שלומית בונה סוכה, לא הבנתי האם אני בהגשמת חלום חיי, או בפרק הפנתיאוניסטי של פרפר נחמד על החגים עם עופרה חזה וניסים גרמה. מה גם שאף אחד סביבי לא העריך את העובדה שאני היחידה שיודעת את כל המילים, של כל ארבעת הבתים של השיר" סיכמה.