צפו ברי סחרוף קורא להגיע להקפות השניות בתל אביב: "מסתובבים בכל העיר"

כמיטב המסורת של השנים האחרונות, גם השנה ייערכו ההקפות השניות של עיריית תל אביב ברחבת המשכן לאומנויות הבמה. הזמר המפורסם שלוקח חלק באירוע קורא לתושבים להגיע: "חברים, תבואו"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 06/10/23 09:08 כא בתשרי התשפד

ברי סחרוף קורא להגיע להקפות השניות בתל אביב: "מסתובבים בכל העיר"
ברי סחרוף, קורא להגיע להקפות השניות, צילום: Yossi Zeliger/Flash90

נושא ההקפות השניות והתפילות בכלל בעיר תל אביב, הפכו השנה למאבק נרחב על ציוויון העיר כשברקע הסערה סביב ראש יהודי וסירוב העירייה לאשר את ההקפות השניות שתכננה בכיכר דיזנגוף. היום (ו') יכריע בג"ץ בערעור הארגון ובתוך כך, גם השנה תימשך מסורת ההקפות השניות שמארגנת העירייה בחרחבת המשכן לאומנויות הבמה.

ברי סחרוף קורא להגיע להקפות השניות

מי שלקח חלק באירוע גם בשנים עברו הוא הזמר המצליח ברי סחרוף ובסרטון שהופץ, קורא הזמר לציבור הרחב להגיע להקפות השניות ולחגוג את האירוע המיוחד. "חברים מוצאי שבת, שמחה תורה בשעה 20:00 בערב עם הרב לוין, מסתובבים בכל העיר. חג שמח לכולם" אומר הזמר.

https://www.youtube.com/watch?v=XOkFFd5jgJE

ההקפות שמארגנת העירייה

כאמור, מלבד האירועים הפרטיים שנערכים בבתי הכנסיות בעיר, מארגנת העירייה אירוע הקפות שניות בו לוקח חלק גם ראש העיר חולדאי ובמעמד הרב ישראל מאיר לאו שליט"א. תהלוכת ספרי התורה תצא מרחוב אורי 1 - הרבנות הראשית, בשעה 20:00, עם הגעתם לרחבת המשכן לאמנויות הבמה, יערכו ההקפות בליווי מוסיקה וריקודים כאשר על הבמה יופיעו: להקת לב טהור והזמר לירן לוי