הסלפי של יעל צין והרבנית ימימה - זה האירוע בו נפגשו

אשת התקשורת החרדית הנחתה אירוע לנשים לרגל שמחת בית השואבה בירושלים, במהלכו הופיעה הרבנית ימימה מזרחי | במהלך הערב השתתפו מעל 10,000 אנשים

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/10/23 17:26 כ בתשרי התשפד

הסלפי של יעל צין והרבנית ימימה - זה האירוע בו נפגשו
צילום: חמוטל בורנשטיין

אירוע שמחת בית השואבה המרכזי לנשים מטעם ארגון תפארת בבניני האומה בירושלים בהנחיית אשת התקשורת יעל צין: מעל 10,000 משתתפים ומשתתפות הגיעו לחגוג את שמחת בית השואבה שהתקיימה ביום שלישי של חול המועד בבנייני האומה בירושלים ביוזמת "תפארת".

לאורך כל היום התקיימו מופעי חג עוצמתיים אחד אחרי השני משעות הבוקר עד הלילה. הזמר יעקב שוואקי פתח את הבוקר לבני הישיבות לצד זמרים אורחים ומכובדים: הזמר שולם למר, הזמר מוטי וייס וראש עיריית ירושלים משה לאון.

צילום: גלעד תדהר

רבנים, זמרות וסטנדאפיסטיות

בצהרי היום הגיעו מכל רחבי הארץ אלפי נשים להנות משני מופעים - טלי אברהמי פתחה את המופע של הצהרים עם קומדיה מוזיקלית חדשה: "בובע מציאה" לצד הסטנדאפיסטיות יהודית אריה, מיכל לויטן ובהשתתפות להקת הרוח החיה בהרכב מלא. בסיום הערב עלה מופע חג של הזמרת אסתר כליפא. לאורך כל היום הנחתה את אירועי הנשים אשת התקשורת החרדית יעל צין.

בשעות הערב נפתח האירוע המרכזי הגדול של שמחת בית השואבה, הרבנית ימימה מזרחי ומופע חג ענק של הזמרות אסתר כליפא, יפוש ברכהן, חיה קוגן וציפורה איבגי. במהלך הערב עלו לבמה הרב יצחק פנגר הרב רועי מזרחי והמקובל הרב יצחק בצרי .

צילום: חמוטל בורנשטיין