העובד קיווה שההופעה תתבטל - המוזיקאי הדתי עלה לבמה בגשם

ההופעה של חנן בן ארי בפסטיבל התמר התעכבה בשל הגשמים, והמוזיקאי שמפיק אותו, יעקב אסרף, שיתף ברגעים המתסכלים: "אמרתי בלב שלי שאין מצב שזאת הגישה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/10/23 14:41 יט בתשרי התשפד

העובד קיווה שההופעה תתבטל - המוזיקאי הדתי עלה לבמה בגשם
יעקב אסרף, צילום: Hadas Parush/Flash90

לקהל הרב שהגיע השנה לפסטיבל התמר, אחד מאירועי המוזיקה המוכרים בישראל - ציפתה אכזבה: מזג אוויר גשום תפס אותם במהלך ההופעה שהתקיימה באוויר הפתוח, ואיים לשבש את האירוע אליו הגיעו במיוחד. יעקב אסרף, מפיק מוזיקלי ויוצר דתי שמפיק את הזמר חנן בן ארי, סיפר היום (ד') כיצד הגיב לגשם שכמעט ושינה את התוכניות.

"אתמול בפסטיבל התמר, דקה לפני שבאנו להתחיל את ההופעה שלנו התחיל לרדת גשם" פתח וכתב בחשבון הפייסבוק שלו. "שוב אין אישור להתחיל, חשמל וכל זה. חולפות הדקות והקהל נרטב בכיף שלו. פתאום אני שומע את אחד עובדי הבמה אומר: 'הלוואי שההופעה תתבטל ונלך הביתה מוקדם'".

"אמרתי בלב שלי שאין מצב שזאת הגישה"

"אמרתי בלב שלי שאין מצב שזאת הגישה", סיפר אסרף. "יצאנו לדרך הזאת כדי להיפגש בנשמות, ועכשיו שהכל כאן אז לרצות שזה לא יקרה? אין מצב". המפיק תיאר כיצד יחד עם חנן באן ארי והנגנים הצליחו להתגבר על התקלה: "אחרי רבע שעה של גשם וקהל רטוב החלטנו לעלות ככה בלי הגברה, בלי תאורה, בלי כלים רק עם לב וכפיים ולהגיד בלי מילים: אנחנו כאן. ביחד. לנשום. הולכים להנות". לסיום כתב: "כמובן שאחרי שהגשם נרגע עלינו ונתנו הופעה משוגעת, כולנו כבר הרגשנו אחד. אפשר לקחת לאדם הכל חוץ מהרצון שלו".