"בושה": יהורם גאון זעם על אנשי המחאה שצעקו במופע

מוחים ניסו למנוע משר הביטחון לדבר במהלך מופע לציון 50 שנה למלחמת יום הכיפורים. יהורם גאון שהנחה את האירוע התערב: "מה שאתם עושים עכשיו - זה בושה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/10/23 22:11 יז בתשרי התשפד

"בושה": יהורם גאון זעם על אנשי המחאה שצעקו במופע
יהורם גאון, צילום: ספיר רוקח

המאבקים הפוליטיים בין מחנה הימין למחנה השמאל, כבר מזמן לא נשארו בתחומי הכנסת וגם לא בתחומי ההפגנות בקפלן. לא פעם ולא פעמיים מפגיני שמאל ניסו לפוצץ אירועים בהם השתתפו נציגי הממשלה תוך קריאות מחאה, ואפילו ביום הזיכרון השנה, היום בו נהוג בדרך כלל להשאיר מחלוקות בצד ולהתאחד עם זכר הנופלים - המשבר הפוליטי מנע מחלק מנבחרי הציבור להשתתף בטקסים.

"מה שאתם עושים עכשיו - זה בושה"

תיעוד האירוע בפסטיבל עין גב צילום: כאן 11

בתוך כך, בפסטיבל עין גב ציינו (ב') היום אירוע לרגל 50 שנה למלחמת יום הכיפורים באירוע חגיגי בהנחיית הזמר הוותיק יהורם גאון ובהשתתפותו של שר הביטחון, יואב גלנט. כאשר גלנט עלה לבמה על מנת לנאום, החלו להשמע קולות וצעקות מהקהל שקראו "דמוקרטיה" ו - "בושה", ומנעו משר הביטחון לדבר, כך התפרסם בכאן 11. בעקבות זאת, יהורם גאון חזר לעמדת ההנחיה והשתיק את המוחים: "הערב הזה באנו לשאוב תעצומות נפש מהימים ההם הנפלאים של היחד הנפלא", אמר, ותקף: "מה שאתם עושים עכשיו - זה בושה".

יואב גלנט

יואב גלנט, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יש לציין כי זה אינו האירוע היחיד לציון 50 שנה למלחמת יום כיפור בו משתתף הזמר. בסרט חדש לרגל ציון 50 שנה למלחמת יום הכיפורים, פגש היוצר האהוב אמנים בולטים בתרבות הישראלית שהופיעו מול לוחמים בחזית ופצועים בבתי חולים, תוך שהוא חושף סיפורים שלא נשמעו עד כה. הסרט נקרא "אני מבטיח לך", ושודר במוצאי יום כיפור ברשת 13.