ג'קי אזולאי מודה: אני הרבה יותר קרובה לה'

כוכבת הריאליטי חושפת את השאלה הכי כואבת שהפנו כלפיה טוקבקיסטים ומספרת על הקשר המתחזק שלה עם בורא עולם: "היום האמונה שלי אליו היא מתוך אהבה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/09/23 22:01 טו בתשרי התשפד

ג'קי אזולאי מודה: אני הרבה יותר קרובה לה'
ג'קי אזולאי, צילום: יחצ DNA

הציבור הישראלי מכיר היטב את ג'קי אזולאי - שפית שהתפרסמה בזכות השתתפותה במגוון רחב של תוכניות ריאליטי, החל מ"מאסטר שף" ועד "הישרדות" וכמובן בעקבות תוכנית הדוקו-ריאליטי של משפחתה "אחותי ג'קי". לאורך שלל ההופעות הטלוויזיוניות שלה חשפה אזולאי בכנות רבים מהיבטי חייה - המשפחתיים, המקצועיים, וכן - גם הדתיים, כאישה שמחוברת ליהדות, לאמונה ולמסורת.

"היום האמונה שלי אליו היא מתוך אהבה"

לאחרונה התראיינה אזולאי ל"ערב טוב עם גיא פינס", והתייחסה בתוכנית לטוקבקים שהכי פוגעים בה: "הכי פוגע בי זה כשאומרים "היא שכחה את ה'", הודתה. "לא מבינים שאני אפילו הרבה יותר קרובה עכשיו. למדו אותי שהקב"ה רוצה שרק תהי צנועה - ואם לא תלכי לגיהנום. היום האמונה שלי אליו היא מתוך אהבה".

עוד המשיכה ואמרה בהתרגשות: "אהבה עצומה אליו שכל הדברים שמסביב איבדו אצלי משמעות. אני הכי קרובה שהייתי. אז כשכותבים לי 'היא שכחה את השם' - זה כואב". סיכמה את הדברים.

ג'קי אזולאי פותחת דוכן חדש וכשר בתל אביב

בסוף השבוע שעבר, ג'קי הודיעה כי היא פותחת פרויקט עסקי חדש: פופ אפ בקניון עזריאלי בתל אביב, "אז-אולי פיתה", למשך חודש ימים. בדוכן החדש תמכור פיתות עסיסיות תוצרת ידה, ממולאות בקציצות נימוחות וממרחים.