תחרות פיקוד העורף: דוברות מועצת בנימין קטפה את המקום הראשון

דוברות מועצת בנימין זכתה במקום הראשון בארץ בתחרות פיקוד העורף ומשרד הפנים על הגשת מידע לציבור בחירום ובשגרה: "הישג ששייך לכל עובדי האגף ועובדי המועצה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/09/23 11:02 יד בתשרי התשפד

תחרות פיקוד העורף: דוברות מועצת בנימין קטפה את המקום הראשון
צילום: שגיב כהן

בטקס שנערך אמש (ה') בגני התערוכה בתל אביב הוענק אות הזכייה במקום הראשון לדוברות המועצה האזורית בנימין בתחרות הארצית בין כל הרשויות והמוסדות הרפואיים בישראל בהגשת מידע לציבור בשגרה ובחירום. אגף תקשורת והסברה של המועצה האזורית בנימין זכה בתחילה כמצטיין פיקוד מרכז, ובתחרות הארצית בין כל הרשויות בארץ זכה גם כן במקום הראשון.

"לא רק מקצוע אלא גם שליחות"

ההישג המכובד הזה לבנימין ולהתיישבות ביו"ש מגיע אחרי בדיקה מקיפה ותרגילים שערכו בפיקוד העורף יחד עם משרד הפנים, המועצה לישראל יפה, ומרכז השלטון המקומי והאזורי במסגרת המוכנות הלאומית לחירום. המועצה זכתה בסכום כספי שישמש להמשך המוכנות לחירום.

יהודה עמרני, דובר המועצה ומנהל אגף תקשורת והסברה אמר: "זהו הישג ששייך לכל עובדי האגף ועובדי המועצה. המסירות והמקצועיות שלהם הביאו אותנו למקום הראשון והמכובד. להנגיש מידע ולתווך לציבור את העשייה בשגרה וגם בחירום זה לא רק מקצוע אלא גם שליחות". ראש המועצה ישראל גנץ בירך את עובדי אגף תקשורת והסברה ואמר כי "זו גאווה לבנימין שהעבודה הקשה והמקצועית הזו זוכה להכרה כמקום הראשון והמוביל בישראל".