האחיות השכולות של גבעתי במחווה מרגשת לאחיהן שנפלו

חמש אחיות של נופלי חטיבת גבעתי הקדישו את השיר "ניפגש בחלומות" של עילי בוטנר לאחיהן שנפלו: "מפגש וחיבוק שאין דומה לו" | צפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/09/23 09:46 יד בתשרי התשפד

האחיות השכולות של גבעתי במחווה מרגשת לאחיהן שנפלו
צילום: דובר צה"ל

כחלק מעצרת לזכר 940 חללי חטיבת גבעתי אמש (ה'), חמש אחיות של נופלי החטיבה, הקדישו את השיר "ניפגש בחלומות" של עילי בוטנר, לזכר אחיהן. חלקן אף משרתות בחטיבה וממשיכות את דרכם של יקריהם.

האזינו לשיר:

האחיות השכולות שהשתתפו בשיר

האחיות ששרו הן אתי אמיר, בת 26 - אחותו של שילה יוסף אמיר ז"ל שנפל לפני כשלושה חודשים בפעילות מבצעית בקדומים. לצד אמיר, גם יעל ברוך, בת 17 - אחותו של עידו ברוך ז"ל אשר נפל לפני כשנה בפעילות מבצעית בשומרון משתתפת בשיר. יעל היא תלמידה בכיתה י"ב. שיר קלנגל, בת 19 - אחותו של יוחאי "גוחא" קלנגלס ז"ל, מ"פ בגדוד צבר אשר נפל בפעילות מבצעית בגבול לבנון בשנת 2015, משתתפת גם היא. שיר טירונית בקורס משקיות ת"ש ותשובץ כמשקית בבא"ח גבעתי.

גם נועה לובטון, 19 - אחותו של ניב לובטון ז"ל, לוחם בגדוד רותם אשר נפל בעת מילוי תפקידו בשנת 2019. נועה התנדבה לצה"ל ומשרתת כצלמת צבאית בחיל האוויר משתתפ בשיר. והאחרונה היא נוי לוי, 20 - אחותו של אביב לוי ז"ל, לוחם בגדוד צבר אשר נפל בפעילות מבצעית בשנת 2018. נוי משרתת כמשקית ת"ש בגדוד שבו שירת אחיה ז"ל.

"מפגש וחיבוק שאין דומה לו"

מדברי מח"ט גבעתי, אל"ם לירון בטיטו: "זהו מפגש וחיבוק שאין דומה לו. מפגש של משפחה אחת גדולה, של זיכרון, של געגוע, הצדעה והוקרה לאלו שהלכו עמנו במסע הארוך ולא שבו אל חיק משפחתם. אני נושא עמי את רוח החטיבה כבר 25 שנים, את הקרבות בעזה ולבנון, את ההצלחות המבצעיות והכשלונות, וכמובן את אלו שלא חזרו משדה הקרב. כל בן ובת שנפלו בדרך, בלחימה או בשגרה, לכולם חלק בתקומתה והגנתה של ארץ ישראל, כולם חקוקים בליבנו לעד. כל חלל מספר בדרכו את סיפור החטיבה לאורך שנות קיומה, חושף טפח נוסף שלא הכרנו, מחבר אותך חזק לשורשים וממלא אותך בגאווה שאלו הם בניה ובנותיה של הארץ הזאת".