אברי גלעד עוזב את ערוץ 13: היה לי ברור שאני כבר לא רצוי

אחרי 18 שנים בהן כיכב ברשת 13 והיה אחד הטאלנטים המזוהים עם הערוץ, אברי גלעד נפרד מהערוץ בפוסט בחשבון הפייסבוק שלו, במהלך השבעה של אימו: "ניסיתי לתת מה שיכולתי, אבל היה לי ברור שאני כבר לא רצוי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/09/23 14:14 יג בתשרי התשפד

אברי גלעד עוזב את ערוץ 13: היה לי ברור שאני כבר לא רצוי
אברי גלעד, צילום: מיכה לובטון

אחרי 18 שנים שבהן כיכב בערוץ 13 ושימש אחד הטאלנטים הבולטים בערוץ, אברי גלעד הצליח לטלטל את עולם התקשורת כשהודיע על עזיבתו והכריז על מעבר דרמטי לערוץ המתחרה, 12. השבוע נאלץ המגיש להיפרד מאימו, שהלכה לעולמה, ובעיצומה של השבעה הוא חווה פרידה נוספת מהערוץ שליווה אותו כמעט שני עשורים.

אברי גלעד נפרד מרשת 13: "היה להם לא פשוט לאכול אותי"

"זמן של פרידות בחיי", כתב גלעד בחשבון הפייסבוק שלו, "אתמול נפרדתי סופית מאמי, ומחר אני נפרד מרשת 13. לצערי הרב כבר לא אשדר את תכנית הבוקר האחרונה לגמרי במסגרת הערוץ, כי יושב שבעה מקוצרת בגלל החג". את הפוסט הוא כתב בהפסקת הצהריים של השבעה. "עבדתי ברשת מיום הקמת ערוץ 2 נוחו עדן", כתב, ופירט את התכניות השונות בהן השתתף לאורך השנים, אלו שהצליחו יותר או פחות.

"רשת היתה הבית שלי, ואני הייתי עמוד תווך שלה. עשינו דברים טובים ביחד, ניסינו גם דברים פחות מוצלחים, אבל תמיד הרגשנו שייכים", הוא שיתף, "יש בי מידת נאמנות גבוהה למקומות עבודה, ומבחינתי רשת היתה לתמיד". אלא שאז ערוץ 2 התפצל לשניים, וערוץ 10 התמזג יחד עם ערוץ 13 של גלעד. "היה לי מורכב להשתלב אידאולוגית, ולהם היה לא פשוט לאכול אותי", סיפר, "כל מנכ"ל חדש שהגיע לחברה שמע ממני את הנאום על הצורך הקריטי לשבור ימינה חזק, וכולם לא שמעו לי".

"ניסיתי לתת מה שיכולתי, אבל היה לי ברור שאני כבר לא רצוי"

גלעד תיאר את המשבר שהוביל לפירוק הקשר: "משבר עמוק ביחסים, ממנו לא קמנו". המגיש הדגיש כי רשת עמדה בכל פרטי החוזה ממש עד שהסתיים. "אני ניסיתי לתת מה שיכולתי, בין היתר בבוקרי שישי ובעונה של 'אל תפילו את המיליון', אבל היה לי ברור ומורגש שאני כבר לא רצוי בחברה שלי", שיתף בפתיחות, "לכן, כשהגיעה פניה מקשת, היריבה הוותיקה מעבר לרחוב, התגברתי על הקושי הנפשי לעבור למתחרים שעשו לי חיים קשים כל כך הרבה שנים, ונעניתי בחיוב". לסיום, הודה לכל הצוות של רשת, והבטיח להיפגש בשידורים החוזרים.