רב המושב סיים את תפקידו אחרי 38 שנה בהכנסת ספר תורה משפחתי

רב מושב מחולה, הרב צבי מרדכי לב, חגג היום 70 וסיים את תפקידו כרב הקהילתי אחרי 38 שנה. בתו אלומה כתבה כי את סיום כהונתו ציינו בהכנסת ספר תורה משפחתי לבית הכנסת במושב

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/09/23 21:39 יב בתשרי התשפד

רב המושב סיים את תפקידו אחרי 38 שנה בהכנסת ספר תורה משפחתי
הכנסת ספר התורה במחולה | , צילום: אלומה לב

מושב מחולה, הוותיק מבין יישובי בקעת הירדן שחגג השנה 55 שנים להיווסדו, ציין היום (ד') אירוע מרגש במיוחד. רב המושב, הרב צבי מרדכי לב, חגג היום 70 וסיים את תפקידו כרב המושב אחרי 38 שנה, בהכנסת ספר תורה לבית הכנסת במושב. הרב ראובן גנזל החל את תפקידו במושב לפני כחודשיים.

"מעיל חדש שנרקם השבוע לכבוד סבתא שנפטרה בראש השנה"

בתו, אלומה לב, מנחה קבוצות ומלמדת לימודי ימימה, תיארה בהתרגשות רבה את שהתרחש היום במושב: "חומרים שמהם עשויות הדמעות שלי", כתבה בחשבון הטוויטר שלה. "אבא שלי חוגג היום 70 ומסיים רבנות קהילה של 38 שנה בהכנסת ספר תורה משפחתי לבית הכנסת במושב, מעיל אחד לכבוד הוריו, סבא וסבתא שלי ז"ל, ומעיל חדש שנרקם השבוע לכבוד סבתא שנפטרה בראש השנה".

בראיון שפורסם לפני מספר חודשים בעיתון "בשבע" סיפרה אלומה על אביה: "לאורך השנים הקים וניהל את אולפנת צביה בעפולה, לימד במכינה ובישיבת ההסדר באזור, אבל עיקר עיסוקו הוא הרבנות של המושב. מאבא אני לומדת המון מסירות לכל דבר שהוא עושה, נאמנות ויושר פנימי למה שצריך האדם לעשות בעולמו".

מושב מחולה |

מושב מחולה | צילום: יעקב cc-by ויקיפדיה