נמסנו: נוי בר שיתפה תמונה עם כיסוי ראש

הדוברת של השר עמיחי שיקלי שיתפה תמונה עם כיסוי ראש בזמן הדלקת נרות שבת: "וברגע היפה ומלא החסד הזה אתמול התפללתי עלינו, על עם ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/09/23 08:56 ט בתשרי התשפד

נמסנו: נוי בר שיתפה תמונה עם כיסוי ראש
אורי איזק ונוי בר התחתנו, צילום: ללא

נוי בר, הדוברת של השר עמיחי שיקלי ואשתו הטרייה של כתב חדשות 12 אורי איזק, הצטלמה אמש (שבת) כשראשה עטוי בכיסוי ראש לבן וחגיגי. בר אינה מגדירה עצמה כדתייה וכך גם בעלה אורי - על אף שגדל בבית דתי, אולם בציוץ ששיתפה סיפרה על הקשר האישי שלה עם המסורת.

"אני לא שומרת שבת אבל מקפידה להדליק נרות, וברגע היפה ומלא החסד הזה אתמול התפללתי עלינו, על עם ישראל", כתבה. בר התייחסה לסערה סביב, ריו, נכדו של הטייס לשעבר גיל רגב: "וגם על ילדים מתוקים שקוראים להם ריו, שנצליח להתווכח ולבקר ולהתעמת מתוך אהבה וכבוד הדדי". על התמונה ששיתפה, כתבה בהומור: "בתמונה: 'דוגמנית יהדות מעלי אקספרס'".

בר: "זה שלנכד שלו קוראים 'ריו' בדיוק מדגים את קריסת השמאל"

נזכיר כי האלוף לשעבר רגב, התראיין במסגרת התוכנית "האחת", והעביר מסר לנכדו ריו, לקראת גיוסו לצבא: "לא טוב למות למען ארצנו. כי ארצי שינתה את פניה". הדברים הללו עוררו סערה, וגם בר הגיבה להם: "בשולי הדברים: זה שלנכד שלו קוראים 'ריו' בדיוק מדגים את קריסת השמאל ואובדן הזהות. מיום לידתו, הנכד כבר עם רגל אחת בחו"ל".