יעל בר זוהר משתפת בתמונה מהחתונה: "אוהבת אותך, בוא נמשיך ככה"

יעל בר זוהר וגיא זוארץ חוגגים 18 שנות נישואין ומוכיחים שהאהבה שלהם חזקה מתמיד. בר זוהר משתפת בתמונה מהחתונה וכותב: "אני אוהבת אותך יותר מאת עצמי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/09/23 14:32 ז בתשרי התשפד

יעל בר זוהר משתפת בתמונה מהחתונה: "אוהבת אותך, בוא נמשיך ככה"
יעל בר זוהר, 18 שנה ביחד, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אין הרבה זוגות יציבים בעולם הבידור כמו יעל בר זוהר וגיא זוארץ, הפאוור קאפל המוצלח חוגג כבר 18 שנה ביחד ונראה כי האהבה שם רק הולכת וגדלה. בר זוהר עצמה משתפת בתחושותיה וכותבת בעמוד האינסטגרם שלה: "אני מאושרת כשאני מסתכלת במבט לאחור על הדרך שעברנו".

"כל הקלישאות נכונות"

בר זוהר שיתפה בתמונה של השניים מהחתונה וכותבת: "מה אגיד. ח"י שנים אנחנו כבר אחד, מהרגע שהנשמות שלנו התחברו ידענו שהגענו הביתה". היא מוסיפה: "טפו טפו חמסה: 3 ילדים מתוקים
מתחבקים בלילות וחברים בימים. אני מאושרת כשאני מסתכלת במבט לאחור על הדרך שעברנו שני ילדים מאוהבים".

גיא זוארץ

גיא זוארץ יחד כבר 18 שנה., צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90

היא משתפת עוד על הזוגיות של השניים: "מסתבר שכל הקלישאות נכונות ושעם השנים האהבה מתחזקת, מקבלת מימדים נוספים והעמקה. אני אוהבת אותך יותר מאת עצמי. חיה אותך מרגישה אותך ורוצה בשבילך כאילו אני מתחת לעור שלך".

"השדכן הראשי שלנו צופה בנו מלמעלה"

"אהוב שלי. גבר שלי. אבא של הילדים שלי" היא כותבת, "אני מאחלת לנו עוד הרבה שנים טובות. שנמשיך להיות שם אחד בשביל השניה. ברגישות ומסירות נפש כמו שאנחנו יודעים. שתמיד נתמוך אחד בשני
גם בימים טובים וגם בפחות. ושנמשיך לפסוע בשביל החיים שלנו יד ביד בשמחה, בבריאות, בצחוק והכי חשוב ביחד. השדכן הראשי שלנו צופה בנו מלמעלה. כמה נחת נתנו לו בנישואים שלנו. בוא נמשיך ככה".