"יודע את דעתם" אחרי המתקפה: אריאל זילבר עונה לאביב גפן

לאחר שגפן ושלום חנוך הודיעו כי לא ייקחו חלק בהופעתו של זילבר, זאת בעקבות תרומתו לקמפיין של עמירם בן אוליאל, הוא מגיב ברשתות עם מסר מפוייס: "אני יודע את דעתם הפוליטית וזה לא מנע ממני להזמין אותם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/09/23 19:47 ו בתשרי התשפד

אחרי המתקפה: אריאל זילבר עונה לאביב גפן
אריאל זילבר, משיב לגפן וחנוך, צילום: Tomer Neuberg/FLASH90

הזמר אריאל זילבר עורר היום (ה') סערה לאחר שנודע כי תרם לקמפיין השנוי במחלוקת לטובת עמירם בן אוליאל שהורשע ברצח משפחת דוואבשה. לאחר שהידיעה הופצה, הודיעו הזמרים אביב גפן ושלום חנוך כי הם מבטלים את השתתפותם במופע החגיגי שעורך זילבר בקרוב בו היו אמורים להתארח.

"אני יודע את דעתם הפוליטית וזה לא מנע ממני להזמין אותם"

לאחר הודעתם, משיב זילבר בעמוד הפייסבוק שלו ומסביר מדוע תרם לקמפיין: "אני תרמתי למלחמתו של עמירם בן אוליאל לחפותו, תרמתי בכדי להגיע לחקר האמת וכל ישראל ערבים זה לזה וזהו" הסביר. בהמשך הגיב גם לגפן וחנוך וכתב: "לגבי הביטולים של חבריי שלום חנוך ואביב גפן, אני יודע את דעתם הפוליטית וזה לא מנע ממני להזמין אותם כאורחים למופע שלי, יש להם שירים יפים ואני מכבד אותם והם מופיעים ושרים, ואין פה טריקים וחבל שעירבו דברים שלא קשורים לאמנות".

אביב גפן

אביב גפן, מחרים את זילבר. צילום: Moshe Shai/FLASH90

"לצערי אינני יכול לקחת חלק על במה אחת עם אריאל זילבר"

כזכור, שלום חנוך ואביב גפן החליטו היום לבטל את השתתפותם בהופעה המשותפת איתו, לרגל חגיגות 80 לחייו. גפן צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "לצערי אינני יכול לקחת חלק על במה אחת עם אריאל זילבר שאותו אני מכבד כיוצר ואמן". לדברי הזמר: "יש גבולות שאסור לחצות והם נחצו, אלו ימים בהם נלחמים על דמותה של ישראל, על אחדות מבורכת, סבלנות והנמכת הלהבות, איני מסוגל לקחת חלק בנירמול והכשר לכאלה כוונות ואמירות".