צדיקה: אמא של חנוך דאום בחצי הדרך להגשמת החלום

הפובליציסט והקומיקאי שיתף כי בין החוגגים את ההגעה למחצית לימוד הש"ס במסגרת הדף היומי - הייתה גם אמו. דאום סיפר על החלום שלה ואיחל: "עזרת ה' את תסיימי את הש"ס עוד יותר מפעם אחת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/09/23 18:22 ו בתשרי התשפד

צדיקה: אמא של חנוך דאום בחצי הדרך להגשמת החלום
חנוך דאום, צילום: Moshe Shai/Flash90

לרגל ההגעה למחצית הש"ס במסגרת לימוד הדף היומי בימים האחרונים, הקומיקאי חנוך דאום שיתף פוסט מרגש בחשבון הטוויטר שלו, עם צילום מסך מהוואטסאפ המשפחתי, שם כתבה אמו: "היום דף ל"ט במסכת קידושין, הדרך על חצי הש"ס".

"שאלתי לפני כמה שבועות את האמא הצדקת שלי איך זה להיות בת 78, והיא אמרה לי שהחלום שלה זה להגיע לסיום הש"ס", כתב דאום בפוסט ששיתף, לצד התמונה. "אז עד 120 אמא, בעזרת ה' את תסיימי את הש"ס עוד יותר מפעם אחת, בבריאות ובחסד".

"אם חס וחלילה יקרה משהו, אני מבטיח לסיים את הש"ס במקומך"

כאמור, לפני מספר שבועות סיפר דאום על חלומה של אמו, לסיים את הש"ס: "דיברתי עם אמא שלי על אבא ועל הזיקנה", כתב, "איך זה ומה ההרגשה והאם יש חששות". אימו, בת 78, שלומדת כבר כמה שנים דף גמרא בכל יום. "מקווה שאזכה לסיים את הסבב של הדף היומי", היא השיבה לבנה. "היא תגיע", כתב דאום בביטחון מלא, אך בכל זאת השיב לה, "את תספיקי לעשות אפילו סבב נוסף, "אבל אם חס וחלילה יקרה משהו, אני מבטיח לסיים את הש"ס במקומך". האם הגיבה בדממה, וההתרגשות עמדה באוויר. "עד 120 אמא", איחל דאום, "המשיכי להגדיל תורה ולהאדיר".