אביב גפן ביטל הופעה עם אריאל זילבר: "יש גבולות שאסור לחצות"

הזמרים אביב גפן ושלום חנוך הודיעו כי הם מבטלים את השתתפותם בהופעה משותפת עם אריאל זילבר, בעקבות החלטתו לתרום לעמירם בן אוליאל: "איני מסוגל לקחת חלק בנירמול והכשר לכאלה כוונות ואמירות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/09/23 15:35 ו בתשרי התשפד

אביב גפן ביטל הופעה עם אריאל זילבר: "יש גבולות שאסור לחצות"
אביב גפן, תוקף אמנים שלא מביעים את דעתם, צילום: Miriam Alster/Flash90

הקמפיין שמתנהל בתקופה האחרונה לטובת רוצח בני משפחת דוואבשה, עמירם בן אוליאל, מייצר סערה בציבור הישראלי בכלל ומגזר הסרוג בפרט, כאשר פוליטיקאים, רבנים ואנשי תרבות נחצים בין תמיכה בקמפיין לבין התנגדות נחרצת. בין האישים המוכרים שהודיעו על תמיכה בקמפיין של עמירם היה הזמר אריאל זילבר.

"לצערי אינני יכול לקחת חלק על במה אחת עם אריאל זילבר"

בעקבות זאת, שלום חנוך ואביב גפן החליטו היום (ה') לבטל את השתתפותם בהופעה המשותפת איתו, לרגל חגיגות 80 לחייו. גפן צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "לצערי אינני יכול לקחת חלק על במה אחת עם אריאל זילבר שאותו אני מכבד כיוצר ואמן".

אריאל זילבר נגד בג"ץ

אריאל זילבר, צילום: יח"צ

לדברי הזמר: "יש גבולות שאסור לחצות והם נחצו, אלו ימים בהם נלחמים על דמותה של ישראל, על אחדות מבורכת, סבלנות והנמכת הלהבות, איני מסוגל לקחת חלק בנירמול והכשר לכאלה כוונות ואמירות".

נזכיר כי אשת התקשורת הסרוגה, ואלמנת הטרור יעל שבח, שיתפה לאחרונה כי גם היא תרמה לקמפיין. בפוסט שפרסמה היום בבוקר הסבירה מדוע החליטה להשתתף בקמפיין בפוסט ארוך בחשבון הפייסבוק שלה, בו נימקה את החלטה. אולם כעבור מספר שעות שיתפה פוסט נוסף, והודיעה: "למרות שאני מבינה את הכאב שייגרם לחלק מחבריי הטובים בנושא הזה אני מרגישה צורך לומר שאני חוזרת בי. לא הייתי צריכה לתרום".